Naomi1
21.04.2003 15:02:12
Hallo mede gebruikers,
Voor zover het wild lukken, ik heb een video bewerkingskaart van Broadway, deze werkt goed met zijn eigen software, maar deze is niet zo uitgebreid als Magix videodeluxe 2.0.
Maar bij video de luxe 2.0 verlies ik bijna alle frames en dan lijkt het wel of ik in een foto boek aan het bladeren ben, elke 20 seconden verspring het beeld.
Ik kan wel de stukjes die met broadway gemaakt zijn met video de luxe 2.0 bewerken. voor zover ik he snap.
Voor zover bedankt, en ik hoop dat eimand een oplossing heeft.
Groetjes
John
nabstltt
25.04.2003 12:06:48
De eerste ingeving is dat je performance te kort komt. De disk kan een probleem zijn maar meestal is het de cpu. Zeker bij de grotere beeldformaten. Omdat je wel een beetje kan capturen zou ik zeggen, begin met een klein beeld, en dan steeds een stap groter. Ook de compressie kwaliteit maakt daarbij uit. De hoeveelheden data die verwerkt moeten worden lopen hoog op, en comprimeren kost veel performance op zich. Ikzelf kan met een AMD2000XP een half DVD beeld opnemen zonder problemen.
Als ik mijn systeem overclock tot een 2200 ( 1800Mhz eff. ) lukt zelfs een vol DVD beeld. Het kan ook zijn dat je een compatibiliteits probleem hebt met jou tv-kaart, Maar dat is dan wel marginaal, een paar beelden lukt wel tenslotte.
Ik denk ook dat Video deLuxe (een relatief 'zware' applicatie) het onderste uit je PC probeert te trekken.
Hier vind je wat algemene suggesties voor als er problemen zijn met analoge capturing, en
hier vind je nog wat tips om je systeem zoveel mogelijk te 'tunen' (zo goed mogelijk laten presteren).