Ik heb net een filmpje klaar in Videodeluxe 2004 en wil hem branden op dvd maar op de een of andere manier kan het programma mijn dvd-brander niet vinden. Hij ziet geen brandapparaat. Iemand hier ervaring mee?? hoe kan ik dit oplossen??
groet,
Tjal
FransS
18.11.2008 19:09:02
Hoi Tjal,
Welkom op het Forum.
Kun je wat meer vertellen over je computer en de configuratie. En welke brander je hebt en of je wel alle update's en firmware hebt .
en deze brander: pioneer dvd-rw dvrkd08rs ata device
Vanmiddag heb ik Videodeluxe2004 er een keer afgehaald en opnieuw geïnstalleerd, toen zag hij de brander wel, tenminste 1x, en daarna niet meer. Ik heb alle updates die van toepassing waren gedownload en geïnstalleerd. Op de pc staat windows Vista, ik vrees dat dat het probleem is maar ik weet het niet zeker.
Duiker
18.11.2008 20:33:00
jaja, de 2004 versie is niet vista geschikt...
Sander
FransS
18.11.2008 22:52:31
Ja Tjal,
Je ziet het dan zijn we er uit ,even sparen en over naar 2008 Plus of nog beter Vd.Lux 15 prem. dan ben je in eens helemaal klaar voor bijna alle extentie's.
Frans S.
tjal
19.11.2008 09:09:50
via een omweg heb ik hem toch op dvd gekregen eerst geëxporteerd als mpeg en toen met een ander programma (power producer) naar dvd, al mijn werk is gelukkig niet voor niks geweest. volgende film inderdaad maar met een ander programma of op de andere computer met xp.
groet, Tjal
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.