Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Wel Geluidsgolven, Geen Geluid
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
maaike2703
Hallo Allen,

Ik heb een paar weken terug het topic gepost dat ik problemen had met het importeren van mijn videobestanden.
Ik heb toen het advies opgevolgd een patch te installeren, en idd, mijn importproblemen waren opgelost.
Echter, als ik nu een film vanuit mijn Mediapool in de tijdlijn zet, dan doet het geluid het in eerste instantie wel.
Op het moment dat ik er in ga knippen en plakken, of enkel de beginmarker verplaats, dan hoor ik geen geluid meer; de geluidsgolven zijn er nog wel.
Heeft iemand een idee hoe dit komt, meegenomen dat ik dit probleem heb sinds ik de patch heb geïnstalleerd?

Ik hoop dat er iemand bekend is met dit probleem.

Met vriendelijke groet,
Maaike
FransS
Hoi Maaike,

Kun je eens kijken of er een slot op zit in je geluisbalk op spoor ? aan de linker kant ?

suc6 Frans S user.gif
maaike2703
Beste Frans,

Nee, het slot zit er niet op.
In beginsel heb ik ook wel gewoon geluid, maar zodra ik naar een andere scene spring / knip / plak... dan verdwijnt het geluid.
Misschien een andere suggestie?

Groet, Maaike
FransS
Hoi Maaike,

Als je in het begin wel geluid hebt zou ik denken dat het er dan in andere scene's ook moet zitten dat heeft in wezen niets met knippen en plakken te maken .
Maar vertel eens zitten geluid en video wel aan elkaar gekoppeld want dat denk ik dat dit dan het geval is dat je met knippen en plakken alleen het beeld verplaatst.
Dat kun je merken als je bv de scenne aanklikken en als ze beiden een kleur krijgen (geluid en Video) dan zijn ze aan elkaar,geeft er maar een een kleur dan zijn ze gescheiden van elkaar en dan zal je ze moeten groeperen .ik ben benieuwd.
FRans S. user.gif
maaike2703
Beste FransS,

Geluid en beeld zijn aan elkaar gekoppeld.
Als ik beeld selecteer, dan wordt de geluidlijn ook rood van kleur.
Je moet het echt zo zien dat ik op start druk, de film begint met geluid; als ik besluit naar een andere scène te gaan,
dan verdwijnt het geluid. Als ik dan weer terug naar het begin ga, dan is daar het geluid ook weg.
Misschien nog een suggestie?

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,
Maaike
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.