QUOTE (Marcel van Wijk @ 03.11.2008 23:47:30)

Na reeds vele problemen vanwege onze pc die gestolen is, willen wij nu van een gemaakte backup die uitgepakt is ook Magix bestanden weer kunnen gebruiken.
Wij hebben al wel de bestanden gevonden, maar omdat ze nu op een andere locatie staan als dat ze toen stonden genummerd of vernoemd kan ik ze niet laden.
Moet alles weer opnieuw uitgevoerd worden of kan dit gedaan worden door ze in afzonderlijke mappen te zetten en dan te openen.
Wij zijn hier al even mee bezig en het wil niet lukken.
Is er misschien iemand die dit probleem ook al eens gehad heeft, en daar toen wel goed uitgekomen is.
Vr. groet Marcel
Hoi Marcel,
Backupbestanden kunnen meestal op de compet terug gezet worden waar ze gemaakt zijn,ik heb dit zelf eens voor handen gehad om ze op een andere computer te zetten en het is net wat je schrijft het is bijna niet te doen om het op een andere weer goed te krijgen,
Je kan het wel goed krijgen als je ook de hele film hebt in die backup want als je zoekt dan geeft hij met een popupmenu aan dat de directorie niet klopt.
daar kun je meestal niets aan veranderen ik denk en dat hebben wij gedaan gewoon geduldig zijn en opnieuw beginnen ,ja ik weet wat je nu denkt maar je kan dan welligt opnieuw beginnen dan aan blijven modderen en het toch niet lukt.
Suc6 FRans S