Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Bestanden Opnieuw Laden En Bewerken.
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Marcel van Wijk
mad.gif excl.gif

Na reeds vele problemen vanwege onze pc die gestolen is, willen wij nu van een gemaakte backup die uitgepakt is ook Magix bestanden weer kunnen gebruiken.
Wij hebben al wel de bestanden gevonden, maar omdat ze nu op een andere locatie staan als dat ze toen stonden genummerd of vernoemd kan ik ze niet laden.

Moet alles weer opnieuw uitgevoerd worden of kan dit gedaan worden door ze in afzonderlijke mappen te zetten en dan te openen.

Wij zijn hier al even mee bezig en het wil niet lukken.

Is er misschien iemand die dit probleem ook al eens gehad heeft, en daar toen wel goed uitgekomen is.

Vr. groet Marcel
jacky
je kan bij het inladen van de bestanden de directory of schijf aanduiden waar ze staan op het moment dat je de foutmelding krijgt dat ze de bestanden niet kunnen vinden
een andere oplossing zou kunnen zijn dat je de bestanden overzet naar de "plaats" waar ze stonden , dus als ze op je oude computer op de d schijf stonden onder de map "video huis 2007" die map daar weer creëren en de bestanden daar weer plaatsten

groetjes jacky
FransS
QUOTE (Marcel van Wijk @ 03.11.2008 23:47:30) *
mad.gif excl.gif

Na reeds vele problemen vanwege onze pc die gestolen is, willen wij nu van een gemaakte backup die uitgepakt is ook Magix bestanden weer kunnen gebruiken.
Wij hebben al wel de bestanden gevonden, maar omdat ze nu op een andere locatie staan als dat ze toen stonden genummerd of vernoemd kan ik ze niet laden.

Moet alles weer opnieuw uitgevoerd worden of kan dit gedaan worden door ze in afzonderlijke mappen te zetten en dan te openen.

Wij zijn hier al even mee bezig en het wil niet lukken.

Is er misschien iemand die dit probleem ook al eens gehad heeft, en daar toen wel goed uitgekomen is.

Vr. groet Marcel

Hoi Marcel,

Backupbestanden kunnen meestal op de compet terug gezet worden waar ze gemaakt zijn,ik heb dit zelf eens voor handen gehad om ze op een andere computer te zetten en het is net wat je schrijft het is bijna niet te doen om het op een andere weer goed te krijgen,
Je kan het wel goed krijgen als je ook de hele film hebt in die backup want als je zoekt dan geeft hij met een popupmenu aan dat de directorie niet klopt.
daar kun je meestal niets aan veranderen ik denk en dat hebben wij gedaan gewoon geduldig zijn en opnieuw beginnen ,ja ik weet wat je nu denkt maar je kan dan welligt opnieuw beginnen dan aan blijven modderen en het toch niet lukt.

Suc6 FRans S user.gif
Marcel van Wijk
rolleyes.gif laugh.gif FransS en jacky bedankt voor jullie advies.

Mijn vrouw heeft het op de manier van jacky voor elkaar gekregen. Het blijft nog even alles op de juiste plaats zetten in de goede map maar bijna alle filmpjes en foto's kan ze nu weer bij elkaar voegen en bewerken.

Vr. gr Marcel
jacky
blij te horen dat ik kunnen helpen heb
groetjes jacky
Marcel van Wijk
QUOTE (jacky @ 06.11.2008 08:26:58) *
blij te horen dat ik kunnen helpen heb
groetjes jacky

Bij het opnieuw laden van enkele films zijn de filmpjes met geluid in de tijdlijn geplaatst.
Maar nu staat ook het geluid in het zelfde spoor. Daardoor lijkt het alsof het geluid niet meer er op staat.

Op welke manier kan eventueel het beeld en geluid gesplitst worden.

Groetjes Marcel
FransS
QUOTE (Marcel van Wijk @ 20.11.2008 22:42:03) *
Bij het opnieuw laden van enkele films zijn de filmpjes met geluid in de tijdlijn geplaatst.
Maar nu staat ook het geluid in het zelfde spoor. Daardoor lijkt het alsof het geluid niet meer er op staat.

Op welke manier kan eventueel het beeld en geluid gesplitst worden.

Groetjes Marcel

Hoi Marcel ,

Als het bgeluid over het beeld staat dan zijn ze niet aan elkaar vast gekoppeld,
Ga alsvolgdt te werk probeer het geluid onder de beelden te krijgen door te slepen als dat niet lukt druk dan op "degroeperen "probeer het dan nog eens ,als het geluid er dan onder staat moet het wel gelijk lopen met de beelden,daarna druk je op "Groeperen "en dan moet alles weer aan elkaar vast zitten.

Suc6 Frans S. user.gif
Marcel van Wijk
QUOTE (FransS @ 21.11.2008 11:41:28) *
Hoi Marcel ,

Als het bgeluid over het beeld staat dan zijn ze niet aan elkaar vast gekoppeld,
Ga alsvolgdt te werk probeer het geluid onder de beelden te krijgen door te slepen als dat niet lukt druk dan op "degroeperen "probeer het dan nog eens ,als het geluid er dan onder staat moet het wel gelijk lopen met de beelden,daarna druk je op "Groeperen "en dan moet alles weer aan elkaar vast zitten.

Suc6 Frans S. user.gif

Hallo Frans,

We hebben het geprobeerd maar het is niet gelukt.
Ik kan vanwege een dementie (FTD) ook niet altijd de taken direct uitvoeren, maar ik ga gewoon nu samen proberen om het met een ander filmpje te testen.

groetjes Marcel.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.