Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vdl 2008 Installatieprobleem
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
rovo
Tijdens het installeren van Video Deluxe 2008 wordt deze bij 3 of 4% afgebroken met de mededeling dat er een beschadigd installatiebestand is. Op een andere computer werkte de installatie wel. Volgens Magix moet ik met de tool "unlockmaster v2" van de supportsite de kopieerbeveiliging uitzetten. Ik krijg dit programma echter niet aan het werken. Wat doe ik fout? Mijn virusscanner en firewalle staan uit, NERO en andere mogelijke stoorzenders zijn verwijderd.
kan00123

Om dit te verhelpen dient u alle programma's die op de achtergrond lopen uit
te schakelen (antivirus, firewall, internet toegangs software, printerprogramma's etc.).
Zorg er tevens voor dat eventuele virtuele CD / DVD stations uitgeschakeld zijn, en eventuele programma's die direct toegang tot uw DVD-station hebben (zoals InCD of DirectCD voor het direct beschrijven van CD'S/DVD's)!!!

Gebruik eventueel het hulpprogramma WinOpti om programma's uit te schakelen
die bij het opstarten van de computer allen geladen worden (na gebruik computer opnieuw starten);

U vindt dit programma op:

http://support.magix.net

Succes!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.