QUOTE (FransS @ 30.10.2008 23:01:30)

Hoi Jvalks,
Volgens mij moet je ook DV kunnen capture als je annolloge aansluiting doet.je kunt toch met de box DV / in /uit ,uitvoeren en als je een annloge aansluiting hebt naar je Box moet je toch de mogelijkheid hebben om dan digital naar je 1394 in je computer te gaan ,ga eens na of je alles wel goed hebt staan want bij nader info bij mijn vriend lukt het hem wel .
Groet Frans S.

Dat klopt Frans, mits je vanaf een camera captured. Ik doe dit vanaf een videorecorder. Ik heb dus aan de videorecorder een speciale scartkabel met alle mogelijke in- en uitgangen. De uitgangen die ik gebruik zijn dus alleen de composite en de 2 audio kabels. Ik gebruik in dit geval dus alleen de analoge ingang van de captureboard. De audio capture ik dus via mijn geluidskaart.
Wellicht dat dit laatste niet goed via MVS opgepikt wordt, tijdens de preview hoor ik wel geluid van de film. Maar tijdens het capturen wordt dit blijkbaar niet meegenomen.. Vervelend is dat het capturen via Pinnacle Studio 10 wel goed verloopt

Ik ga nog eens verder experimenteren...
**edit**
Wederom een stukje verder, als ik met capturen binnen MVS de optie MPEG gebruik (met gewenste instellingen) werkt het weer wel... Wat is nu het verschil tussen het standaard Magix formaat en MPEG?? Het blijft raar...