Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Mpeg4
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
JohnT
Hallo ik heb de mpeg4 plug-in gekocht om mijn video's op te kunnen slaan in mpeg4 formaat.

Als ik nu een film exporteer in dit formaat heb ik alleen geluid. Wat doe ik verkeerd, of moet ik nog iets instellen? Alles staat op standaard dus ook video+audio exporteren.

Groeten JohnT
FransS
QUOTE (JohnT @ 27.10.2008 15:19:24) *
Hallo ik heb de mpeg4 plug-in gekocht om mijn video's op te kunnen slaan in mpeg4 formaat.

Als ik nu een film exporteer in dit formaat heb ik alleen geluid. Wat doe ik verkeerd, of moet ik nog iets instellen? Alles staat op standaard dus ook video+audio exporteren.

Groeten JohnT

Hoi JohnT,

Heb je wel aangegeven dat je het in Mpeg4 wil renderen ?

Frans S. user.gif
HTvP
QUOTE (JohnT @ 27.10.2008 14:19:24) *

Groeten JohnT

Hoi, ik heb een tijdje geleden de plugin gekocht (ik heb VdL2007) en het werkt probleemloos; het zou dus in een keer goed moeten gaan...
JohnT
QUOTE(HTvP @ 28.10.2008 22:39:00) *
Hoi, ik heb een tijdje geleden de plugin gekocht (ik heb VdL2007) en het werkt probleemloos; het zou dus in een keer goed moeten gaan...

Ik zal er nog is goed naar kijken.

JohnT

p.s Door omstandigheden een laat antwoord.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.