Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Mp3 Importern In Vdl 15
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
jacky
hoi
ik heb hier deze middag geprobeerd om mp3 muziekstukjes bij mijn huisfilm te plaatsten
gaat gewoon niet, zegt dat hij het niet herkend, dat ik geen toelating heb....
.wav files gaan wel, heb nochtans bij 2008 altijd kunnen werken zonder problemen met mp3
de mp3 zijn overgezet van mijn cd's op een harde schijf, kwestie van gemakkelijk te kunnen werken....en zoveel niet te moeten zoeken tussen de cd's en dan dingen niet meer weten dat men ze heeft
heeft iemand een oplossing of een raadgeving? blush.gif
bedankt
groetjes jacky
Duiker
Het kan zijn dat de rechten m.b.t. het mp3 bestand het niet toestaan om hiervoor gebruikt te worden.
heeft met digital right management te maken (DRM).
Als je mp3 beveiligd is is er nog wel de volgende optie.
sluit je hoofdtelefoon aansuiting aan op de microfoon ingang.
open de audio opname funktie in vdl.
speel je mp3 af terwijl je hem via je microfoon ingang opneemt en later invoegd in je project.

Sander
plemmens
Ik heb nog nooit een invoerprobleem gehad met door mezelf (Nero) naar mp3 geripte CD's.
Wel is het zo dat de ene mp3 niet altijd de andere is. Sommige mp3 encoders leveren een meer compatibele mp3 af dan andere.
Ben je zeker dat dit problematisch muziekstukje van één van je eigen CD's komt? Dat je het omzetten van cda track naar MP3 zelf gedaan hebt?
Of heb je het toch ergens van het net gedownload?
Een mogelijke oplossing is natuurlijk om de mp3 om te zetten naar wav.
jacky

tot nu toe had ik geen enkel probleem met mp3, en toeval of niet heb het gisteravond laat nog een geprobeerd en alles liep weer over wieltjes, alles was weer in orde, snap er niets van
nu het zijn al mijn persoonlijke cd's die ik heb overgezet, kwestie van al de muziek eens samen te hebben en te kunnen gebruiken voor persoonlijke doeleinden...
en allemaal met nero overgezet...iets waar ik al maanden mee bezig ben en in 2008 nooit problemen ben tegengekomen.
wat ik wel ontdekt heb is dat ik via een apple site muziek betalend had gedownlaod en deze wm4 noemde, en deze items hebben ertoe geleid dat mpg4 geencodeerd werden in vld 15.... kon er geen touw aan vastknopen, maar in ieder geval tijdelijk is mijn probleem weer opgelost
ga hier niet ontkennen dat ik een techneut ben....computer draait mijns inziens op sympathie voor mij.....

enfin iedereen bedankt voor het meedenken
groetjes jacky
plemmens
Bedankt voor de terugkoppeling.
Succes verder.
top.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.