QUOTE(Duiker @ 27.10.2008 10:22:49)

Dat hoeft niet persé aan je pc te liggen.
Kun je eens omschrijven hoe je te werk gaat?
vanaf het inladen (wat voor materiaal gebruik je) tot aan het punt waar het
probleem optreed..
Sander
Hallo Sander,
Ik doe het als volgt Ik laadt een film gewone dv film met een sony camcorder gemaakt uit VDl 2007 plus.(uit my audio en video)
Ik krijg dan bericht in vdl 15 plus succesvol geladen.Het laden doe ik vanuit het hoofdscherm importeren en ga van daaruit
naar vdl 2007.
Ik zie dan ook de film op het storyboard en kan hem afspelen.Ook bewerken is geen probleem.Wil ik echter stoppen en hem opslaan dan gaat het fout. Ik sla hem op door aan te klikken bij bestand ..project oplsaan als....vakantie 2008.
Wil ik dan later de film op gaan halen dan lukt dit niet.
Als ik vdl op start komt er een scherm met wat wilt U doen.Daar zie ik dan vakantie 2008 bij staan klik ik aan geen enkele reactie.
Dan probeer ik het via bestand project laden ook geen respons.Ook via de mediapool via mijn mijn media aanklikken lukt pertinent niet.
Deze hierboven omschreven methode gebruik ik ook in vdl 2007 plus en dat gaat wel goed.
Ik snap echt niet wat er fout is.
Ook via de kennis community heb ik om een oplossing gevraagd en dan verwijst een zgn. max agent doch naar een hardwareprobleem.Maar hoe kan het dan dat vdl 15 plus zelfs soepeler loopt op mijn oude pc dezelfde systeemeisen heeft en dan toch niet doet wat ik graag zou willen
Hopelijk heb je hier iets aan
groetjes Gerard