Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Branden Resolutie 1366*768
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
wibi
Wie kan mij vertellen wat de beste instellingen zijn voor een film gefilmd in 16:9 voor een hd ready tv met een resolutie van 1366*768.
Van alles geprobeerd, maar na het branden niet het gewenste resultaat.

FransS
Hoi WIBI,

Welkom op het forum.

Vertel eens met welke versie je werkt ,en hoe je opname zijn ,miniDV,SD, of HD ,eventueel hoe je te werk gaat met capture en het verwerken tot DVD,
want als je normaal alles verwerkt volgens de aanwijzingen op 16:9 is deze op een HD TV normaal af te spelen en als je HD wil capture moet je daar ook de opname voor hebben en die kun je dan ook HD in en programma verwerken.

Frans S. user.gif
wibi
QUOTE (wibi @ 26.10.2008 13:55:58) *
Wie kan mij vertellen wat de beste instellingen zijn voor een film gefilmd in 16:9 voor een hd ready tv met een resolutie van 1366*768.
Van alles geprobeerd, maar na het branden niet het gewenste resultaat.

Hoi Frans,

Bedankt voor je reaktie.

Ik werk met video de luxe 2007 en neem op met een mini-DV camera in 16:9 mode.
De filminstelling na het capturen heb ik op verschillende resolutie's gehad, maar of ik kreeg zwarte balken of ik miste beeld.
De instellingen bij het branden had ik telkens op dezelfde resolutie, als bij de filminstellingen.

Gr. Wibi
FransS
Hoi WiBi,

Als je normaal het programmma hebt geinstalleerd,en als je dan een film caputert en bewerkt en dan brand naar DVd zou er niets aan de hand moeten zijn ,maar nu je aan het experimenteren bent geweest kan het best zijn dat je het niet goed meer krijgt.
ik raad je dan aan om eens te kijken bij "bestand" ,Instellingen en dan "film"/ ""programma instellingen" of alles op 16:9 staat ook de monitoer als je het programma hebt opgestart zou het op 16:9 moeten staan daar kun je achter komen door met je curser op de monitor in het scherm met je muis op je rechter knop te klikken en kijken waar het hier op staat ook hier moet het dan op 16:9 staan .

Anders raad ik je aan het programma nog eens opnieuw te installeren.

Suc6 Frans S. user.gif
wibi
QUOTE(wibi @ 26.10.2008 19:37:46) *
Hoi Frans,

Bedankt voor je reaktie.

Ik werk met video de luxe 2007 en neem op met een mini-DV camera in 16:9 mode.
De filminstelling na het capturen heb ik op verschillende resolutie's gehad, maar of ik kreeg zwarte balken of ik miste beeld.
De instellingen bij het branden had ik telkens op dezelfde resolutie, als bij de filminstellingen.

Gr. Wibi

Hoi Frans,

Ik heb alle instellingen hetzelfde staan, maar welke 16:9 moet ik selecteren; 16:9 PAL of HDV 16:9 PAL en met welke resolutie kan ik het beste kiezen voor het beste resultaat?

Gr. wibi
FransS
Hoi Wibi,

Als je zoals je zegt miniDV hebt moet het PAL 16:9 zijn ook in de monitor.

Suc6 Frans S. user.gif
wibi
QUOTE(wibi @ 27.10.2008 19:04:56) *
Hoi Frans,

Ik heb alle instellingen hetzelfde staan, maar welke 16:9 moet ik selecteren; 16:9 PAL of HDV 16:9 PAL en met welke resolutie kan ik het beste kiezen voor het beste resultaat?

Gr. wibi

Hoi frans,

Moet ik dan 16:9 PAL half of 16:9 PAL volledig instellen

Gr. wibi
FransS
Hoi Wibi,

Hier en printscrean van de monitor.

Frans S. user.gif
wibi
QUOTE(FransS @ 27.10.2008 20:32:33) *
Hoi Wibi,

Hier en printscrean van de monitor.

Frans S. user.gif

Bedankt Frans het is gelukt.

Gr. wibi
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.