QUOTE (raymonidas @ 27.10.2008 13:32:34)

Hoi Sander,
Op dit moment ben ik mijn eerste film aan het maken (ik kom van Pinnacle Studio af) en wil graag ook een klein logo gedurende de gehele film laten zien.
Ik heb Magix Video de Luxe 2008 Plus.
Heel graag je handleiding!
grtzz
Raymond.
Hoi Raimond,
Welkom op het Forum.
Als je een Jpeg of een Tekst hebt kun je die met "video-Effecten verkleinen naar het formaat dat je wil, daarbij rekening houdend dat de achtergrond van je logo een kleur heeft (blauw,groen,wit.)dan kun je met "Video-Effecten"die box aan klikken van het effect dat je nodig hebt (blauwscrean,groenscrean witscrean,)als je gewoon je initiale gebruik met tekst maak dat kleiner ook met "video-effecten"en zet het dan links of rechts in een hoek zoals je wel op TV ziet,met teks hoef je geen achtergrondkleur te hebben deze kun je gewoon met je tekstgenerator maken.zet wel je logo of tekst op een spoor onder de fragmenten zodat je geen strubbelingen krijg met je fragmenten b.v. als je gemonteerde frgmten tot spoor 9 hebt zet je logo dan op 11 of 12 dan kun je ook eventueel nog audio toevoegen op spoor 10.
Als je dan je logo of tekst hebt staan dan trek je deze uit totaan het bijna einde van je montage en wala je hebt je logo of tekst over de hele film .
Maak eerst een experimentje voor je de hele film gaat maken .
Suc6 Frans S