Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Gif Of Jpg Over Mijn Film Heen
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
youngeratheart2007
Hallo
Is er hier iemand die ervaring heeft met het plaatsen van een logo (GIF of JPG) over je gehele film heen.
Net zoals alle zenders op TV hebben
Die hebben in de hoek van het beeld ook altijd hun logo staan.
Is er iemand die dit als eens gedaan heeft in Deluxe en mij kan vertellen hoe dit moet
Bedankt alvast
Duiker
Ik doe dat regelmatig,

Welke versie van vdl heb je?

Sander
raymonidas
Hoi Sander,

Op dit moment ben ik mijn eerste film aan het maken (ik kom van Pinnacle Studio af) en wil graag ook een klein logo gedurende de gehele film laten zien.
Ik heb Magix Video de Luxe 2008 Plus.

Heel graag je handleiding!

grtzz

Raymond.

QUOTE(Duiker @ 22.10.2008 15:11:06) *
Ik doe dat regelmatig,

Welke versie van vdl heb je?

Sander

FransS
QUOTE (raymonidas @ 27.10.2008 13:32:34) *
Hoi Sander,

Op dit moment ben ik mijn eerste film aan het maken (ik kom van Pinnacle Studio af) en wil graag ook een klein logo gedurende de gehele film laten zien.
Ik heb Magix Video de Luxe 2008 Plus.

Heel graag je handleiding!

grtzz

Raymond.

Hoi Raimond,

Welkom op het Forum.

Als je een Jpeg of een Tekst hebt kun je die met "video-Effecten verkleinen naar het formaat dat je wil, daarbij rekening houdend dat de achtergrond van je logo een kleur heeft (blauw,groen,wit.)dan kun je met "Video-Effecten"die box aan klikken van het effect dat je nodig hebt (blauwscrean,groenscrean witscrean,)als je gewoon je initiale gebruik met tekst maak dat kleiner ook met "video-effecten"en zet het dan links of rechts in een hoek zoals je wel op TV ziet,met teks hoef je geen achtergrondkleur te hebben deze kun je gewoon met je tekstgenerator maken.zet wel je logo of tekst op een spoor onder de fragmenten zodat je geen strubbelingen krijg met je fragmenten b.v. als je gemonteerde frgmten tot spoor 9 hebt zet je logo dan op 11 of 12 dan kun je ook eventueel nog audio toevoegen op spoor 10.
Als je dan je logo of tekst hebt staan dan trek je deze uit totaan het bijna einde van je montage en wala je hebt je logo of tekst over de hele film .
Maak eerst een experimentje voor je de hele film gaat maken .

Suc6 Frans S user.gif
Duiker
Dat is de juiste methode.
FransS
Dankje Sander ! beerchug.gif

Frans S. user.gif
raymonidas
Hoi Frans,

Bedankt voor je duidelijke uitleg. Het was me al gelukt, maar op een andere manier.
Ik ga vanavond zeker door jou aangegeven juiste wijze volgen!
Dan kan ik waarschijnlijk de witte achtergrond weghalen. Nu heb ik er een soort van watermerk van gemaakt door de balk omlaag te trekken.

Grt

Raymond.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.