Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Video De Luxe 2008 Plus
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Jackie Blomme
Hallo beste mensen,

Tot op heden heb ik steeds zonder problemen mijn films op DVD kunnen branden, zelf verleden week heb ik nog een film op DVD gebrand en dit zonder problemen !
Gisteren echter krijg ik steeds de melding : "Tijdelijk bestand kon niet worden aangelegd"
Heb reeds van alles geprobeerd maar krijg steeds dezelfde melding :
1. Mijn laatst gebrande film kan ik ook niet meer op DVD plaatsen
2. Heb wisselbestand uitgebreid
3. Zonealarm en antivirus uitgeschakeld
4. Programmainstellingen gewijzigd

Ik werk met VDL 2008 Plus
Ram geheugen 1.5 GB

Kan iemand mij helpen ?

Rijk
Hoi Jackie,

Heb je nog genoeg vrije ruimte op je harde schijf?

groet,
Rijk
Jackie Blomme
Hallo Rijk,

Alvast bedankt voor de snelle reactie.
Op mijn HD heb ik nog 70 GB vrij

Groeten
Jackie
Rijk
Als je HD is opgedeeld in partities (C:, D:, etc) kijk dan ook even naar welke partitie het Tijdelijk Bestand wordt weggeschreven, dat kun je vinden via Bestand/Programma instellingen (of toets Y), tabblad Directories en dan achter Tijdelijk. Je moet dan checken of die partitie nog genoeg vrije ruimte heeft en zo nodig een andere partitie kiezen.

groet,
Rijk
GerardR
QUOTE(Jackie Blomme @ 21.10.2008 17:50:54) *
Hallo Rijk,

Alvast bedankt voor de snelle reactie.
Op mijn HD heb ik nog 70 GB vrij

Groeten
Jackie

Als je de harde schijf in meerdere partities hebt verdeeld, moet je ook eens kijken naar de C-schijf. Tijdens het bewerken wordt in een submap van Mijn Documenten (Magix Video_de_luxe-, submap Disk temp) door VdL informatie weggeschreven, o.a. de bestanden die later naar de DVD worden gebrand. Je moet al gauw 5 a 6 GB vrij hebben op de C-schijf.

Jackie Blomme
QUOTE(Rijk @ 21.10.2008 20:39:50) *
Als je HD is opgedeeld in partities (C:, D:, etc) kijk dan ook even naar welke partitie het Tijdelijk Bestand wordt weggeschreven, dat kun je vinden via Bestand/Programma instellingen (of toets Y), tabblad Directories en dan achter Tijdelijk. Je moet dan checken of die partitie nog genoeg vrije ruimte heeft en zo nodig een andere partitie kiezen.

groet,
Rijk

Hallo Rijk,

Ik heb op de C: een nieuwe subdirectorie gemaakt - \Mijn documenten\Magix_Video_deLuxe_2008_PLUS\DiskTemp
Daarna naar Bestand/Programa instellingen/Directories/Tijdelijk en verwezen naar bovenstaande directorie.
En alles werkt weer normaal. Om de een of andere reden was deze directorie verdwenen !
Ik kan weer DVD's branden

Dank voor de hulp

Groeten, Jackie
landrover
Het eerste wat ik doe bij een installatie van VdL is alle werkdirectories re-routen naar de "video-schijf". Dat is bij mij een aparte harde schijf die alleen gebruikt wordt voor video. Persoonlijk heb ik een gruwelijke hekel aan media op de C:-partitie. Ik ben er dan ook niet blij mee dat VdL bij de installatie altijd nog het één en ander naar "C:\documents and settings" en "common files" schrijft, terwijl ik in het installatiepad al heb aangegeven dat ik de programmabestanden allemaal op D:\Program Files\Magix\etc wil hebben. nein2.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.