Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Video De Luxe 15 Plus
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
c.j.a.a.broenink
het programma heeft alles doorlopen met het instaleren.
Maar bij het gebruik word met een klik op de pictogram gewoon de start begonnen.
Je ziet dan die vrouw met een hond de camera en de letters video de luxe 15.
Na dat je ziet dat het videosystemen met kleine lettertjes voorbij komt, springt het weg en je ziet niets meer.
ik kan het niet gebruiken wat ik ook doe met verschillende keren opnieuw geinstaleerd, maar het werkt niet.
wel heb ik op mijn laptop geinstaleerd, en dar doet het wel, maar heb er niets aan omdat het dar te weinig geheugen hebt en niet cd kan branden.
We hebben deze CD geïnstalleerd, tot einde toe, en ook kunnen laten registreren.
Daar is het bij gebleven, want als ik klik op de pictogram op mijn Bureaublad. Dan start het op tot een bepaalde moment en springt weg naar nergens toe zie geen menu ziet geen ene meer van dat programma.
Heb alles geprobeerd heb de e-mail verzonden, ben bij uw site geprobeerd op de Productsupport te kijken en te bevragen aangemeld, maar niet gevonden om het probleem op te lossen.
Krijg het niet voor elkaar, en lees dat voor mijn probleem geen oplossingen zijn.
Heb wel de programma geïnstalleerd op mijn laptop, en daar werkt het wel, maar mijn laptop heeft niet veel geheugen zodat ik geen films kan opslaan om later op een cd te branden
Hoe komt het dat de ene wel het doet en de andere niet weet iemand de oplossing.
Zo heb ik aan het programma niets, om verder te gaan.

dit had ik al in een verkeerde topic geplaatst, sorry ben een groentje op dit gebied.
Maar ze schrijven over het programma dat het niet moeilijk is
Heb het nog steeds over de programma video de luxe 15 plus

mijn computer is microsoft wind XP
Home edition versie 2002
service pack 3
Prossesor 4intel
professional Intel R
Pentium 4 CPU 2 609H2
Rijk
Nogmaals welkom op het forum en dank voor het opnieuw plaatsen en de toegevoegde info.

Er is inmiddels een update voor VdL15, had je die ook al gedownload en geïnstalleerd?

groet,
Rijk
Eljo
Ik heb precies hetzelfde probleem, bent u er uitgekomen?
Opschonen, register, services, defragmenteren, etc hielp niet, helemaal Magic-vrij gemaakt en nogmaals geinstalleerd hielp niet.

Ik ga het nu met een originaal DVD van een kennis proberen. mad.gif

Wie weet waar ik nog verder wat kan doen om "Deluxe" aan de praat te krijgen.

Eljo

Asus P4P800E
XP prof. SP3
2 Gb DDR
Met RAID Video schijven

landrover
Wat geeft het application log van de Event viewer aan?

WinXP Home: start - uitvoeren - eventvwr
WinXP Pro: start - all programs - administrative tools - Event viewer

Als de installatie niet lukt, kan het zijn dat er problemen zijn met een geheugenreepje of dat de processor te warm wordt. In dat geval zou de pc vaker kuren moeten vertonen.
Eljo
QUOTE(landrover @ 06.11.2008 21:24:19) *
Wat geeft het application log van de Event viewer aan?

WinXP Home: start - uitvoeren - eventvwr
WinXP Pro: start - all programs - administrative tools - Event viewer

Als de installatie niet lukt, kan het zijn dat er problemen zijn met een geheugenreepje of dat de processor te warm wordt. In dat geval zou de pc vaker kuren moeten vertonen.

Heel af en toe, na een aantal uren aanstaan slaat de PC helemaal uit, en wil dan moeilijk opnieuw starten; de aanknop blijf dan niet "in"
Ik heb recent wel de koeler met fan en de voeding met de stofzuiger schoongezogen ivm stofophoping. Dat heb ik bij mijn vorige, identieke, moederboard achterwege gelaten en daardoor opgeblazen.

Maar een hele andere oplossing?
Kan het zijn dat andere software problemen geeft?
Zoals: Media Studio Pro, Nero, beveiligingssoftware etc.

De event vieuwer geeft aan: rood: Perfnet 2004 en geel: EventSystem 4353 en 4356
Wat kan / moet ik hiermee?

Heeft u enig idee hoe verder te gaan?

blush.gif
landrover
Die logmeldingen zijn niet ernstig en zeker niet van toepassing op de problemen met VdL.
Ook de overige programma's zouden geen problemen mogen geven.

Zijn alle stuurprogramma's up to date? Als VdL crasht tijdens het initialiseren kan dat wijzen op een driver- of een geheugenprobleem. I.v.m. de laatste mogelijkheid is het het proberen waard om één van de geheugenreepjes te verwijderen en dan te kijken of VdL wél wil starten.
Eljo
QUOTE(landrover @ 14.11.2008 17:06:56) *
Die logmeldingen zijn niet ernstig en zeker niet van toepassing op de problemen met VdL.
Ook de overige programma's zouden geen problemen mogen geven.

Zijn alle stuurprogramma's up to date? Als VdL crasht tijdens het initialiseren kan dat wijzen op een driver- of een geheugenprobleem. I.v.m. de laatste mogelijkheid is het het proberen waard om één van de geheugenreepjes te verwijderen en dan te kijken of VdL wél wil starten.

Eljo

Na het updaten van de driver voor de ASUS - Radeon 9600xt - grafische kaart was het probleem van het niet volledig opstarten van VDL15 over.
Bedankt!

Eljo biggrin.gif
landrover
Tot je dienst! wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.