Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Encoder-instellingen Vd15
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
AVB
Ik heb sinds gister VD15 draaien,... allemaal prima, maar bij het branden naar de DVD het volgende:

Krijg op het TV-schem hele slechte bewegings-strepen.
In VD2007 ging het allemaal perfect met de standaard "Breedbeeld PAL" instellingen.
Beeld was super.

Nu in VD15, wat ik ook probeer,.... ik krijg het niet voor elkaar. (ook dus niet met de standaard breedbeeld PAL)
Interlaced onder / boven / progressief / kwaliteit encoder enz,... alles al geprobeerd.
Als ik dezelfde avi in VD2007 render is het wel goed!

Het orgineel is gewoon een AVI van DV-tape.
Niets anders dan wat ik anders heb.....

Iemand suggesties???

Rijk
kun je iets meer uitleg geven over wat je bedoelt met "slechte bewegings-strepen"? Wat zie je precies?

groet,
Rijk
AVB
QUOTE(Rijk @ 19.10.2008 21:36:54) *
kun je iets meer uitleg geven over wat je bedoelt met "slechte bewegings-strepen"? Wat zie je precies?

groet,
Rijk

Het zijn volgens mij geen interlaced strepen,... niet horizontale strepen dus....
Alsof het beeld de frames in beeld houdt bij hetvolgende frame en dan door elkaar gaat....

Een heel erg onscherp eindresultaat.

Ik heb de instellingen van VD2007 ernaast gehouden en vergeleken, maar alles staat hetzelfde.... (volgens mij)
AVB
GELUKT!!!!

Ik had de laatste update van VD15 nog niet gedownload en geïnstalleerd.

Gedaan en standaard DVD PAL breedbeeld gekozen,... niets veranderd verder en SUPER-BEELD!!!!!

Dank voor het meedenken in ieder geval Rijk (en misschien ook anderen)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.