Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Video De Luxe 15 Plus
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Rob Kempers
Er zit een mogelijkheid in voor beeldschermoverdracht, helaas kan ik nergens vinden hoe je dit moet doen als je help indrukt krijg je alleen te zien dat het mogelijk is, misschien zou het handig zijn om in de gebruiksaanwijzing te vermelding hoe je dit moet doen jammer
landrover
Beeldschermoverdracht? Dat lijkt me niets anders dan afspelen via de TV-out en het signaal opnemen met een externe recorder. Of wordt er iets anders mee bedoeld?
Rijk
Hoi Rob,

Welkom op het forum.

Bedoel je wellicht "Beeldschermopname"? (alles opnemen wat zich op je monitor beweegt)
Zo ja: zie de Helpfunctie onder het hoofdstuk: Het gedeelte opnemen/Opname/Video/Beeldscherminhouden opnemen.
Althans, zo staat het in de helpfunctie van VdL2008 (ik heb VdL15 nog niet binnen). Maar de opzet van de Helpfunctie verandert in de regel maar weinig, dus heb ik er even op gegokt dat het bij VdL15 ook daar te vinden is. Anders nog even een beetje zoeken.

groet,
Rijk
Rob Kempers
QUOTE(Rijk @ 12.10.2008 12:33:09) *
Hoi Rob,

Welkom op het forum.

Bedoel je wellicht "Beeldschermopname"? (alles opnemen wat zich op je monitor beweegt)
Zo ja: zie de Helpfunctie onder het hoofdstuk: Het gedeelte opnemen/Opname/Video/Beeldscherminhouden opnemen.
Althans, zo staat het in de helpfunctie van VdL2008 (ik heb VdL15 nog niet binnen). Maar de opzet van de Helpfunctie verandert in de regel maar weinig, dus heb ik er even op gegokt dat het bij VdL15 ook daar te vinden is. Anders nog even een beetje zoeken.

groet,
Rijk

Hartelijk dank voor het snelle antwoord, hiermee wordt bedoeld dat je met een computer op afstand iemand kan helpen, de gast moet een programma downloaden en een moet deze functie hebben en die zit in de video 15. De gebruiksaanwijzing is hier heel onduidelijk in, ik weet nu als ik hem aandruk moet ik een licencie aanvragen en dat lukt ook al niet
Hartelijke groeten
Rob
Duiker
dat kan toch ook gewoon met de 'hulp op afstand" funktie van windows??

Sander
FransS
QUOTE (Rob Kempers @ 12.10.2008 14:14:14) *
Hartelijk dank voor het snelle antwoord, hiermee wordt bedoeld dat je met een computer op afstand iemand kan helpen, de gast moet een programma downloaden en een moet deze functie hebben en die zit in de video 15. De gebruiksaanwijzing is hier heel onduidelijk in, ik weet nu als ik hem aandruk moet ik een licencie aanvragen en dat lukt ook al niet
Hartelijke groeten
Rob

Hoi Rob ,

Met de Licentie aanvragen word bedoeld de gegevens van de computer waar jij toestemming aan geeft die in jou programma mag kijken en je op de goede weg te helpen,b.v

De computer die jij vraagt heet "Bartje" dan vul Bartje in en die genen ziet dan dat jij om zijn hulp vraagt.
Het kan natuurlijk ook wat Duiker aan geeft welligt wat makkelijker.

Suc6 Frans S. user.gif
landrover
Aan het gebruik van "Bureaublad op afstand" (Remote Desktop) kleven wat nadelen: het is niet zo veilig als we wel zouden willen en het wordt door XP Home maar heel beperkt ondersteund. Een beter alternatief is gebruik maken van een programma als VNC.
Mijn persoonlijke favoriet is Teamviewer. Dat programma is gratis voor niet-commerciële toepassingen, heeft ingebouwde chat- en bestandsoverdrachtmodules en verloopt bovendien via een beveiligde verbinding.
Ik weet van het bestaan van de Magix tool, maar ik heb er (nog) geen ervaring mee.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.