Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Instellen Lengte Foto Tonen
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
hmw
Graag zou ik willen weten hoe ik in kan stellen dat de lengte van het tonen van een aantal foto's verdeeld wordt over de duur van de muziekbestanden die je eronder hebt geplakt.
Weet iemand hier raad mee?
jan
Hoi HMW;

Als je een afbeelding geïmporteerd hebt naar de tijdlijn, kun je met de muisaanwijzer naar het witte rechthoekige blokje rechts- of linksonder gaan. Dit wordt dan een dubbel pijltje. Je kunt nu de afbeeldingsduur verkorten of verlengen door het blokje naar binnen of naar buiten te trekken. Als je alle afbeeldingen dezelfde lengte wilt geven, dan kun je in de storymaker (rechtermuisklik of de afbeelding - storymaker, of sneltoets F2) linksonder de tijdsduur van de afbeelding instellen. Deze staat standaard op 10 sec. (VdL 2007) Dus de lengte van je muziekbestand in seconden gedeelt door het aantal afbeeldingen geeft de lengte van de afbeeldingen in seconden. wacko.gif Dus dat wordt ff rekenen of gewoon schuiven.
Ik hoop dat dit is wat je bedoelt. Succes. smile.gif

Jan. wink.gif
hmw
rolleyes.gif Hoi Jan,

bedankt voor je wijze raad.
Ik zal het vanavond meteen proberen.

groeten,

hmw
GerardR
Bij VdL wordt een standaardlengte gebruikt bij het weergeven van foto's. Meestal 10 sec. Maar die duur kun je standaard zelf instellen op b.v. 5 sec. Ga naar menu-optie Bestand, dan Programma-instellingen. In VdL 2008 (en waarschijnlijk bij oudere versies ook) naar tabblad Systeem. Daar tref je een mogelijkheid aan om de lengte van het tonen van foto's vast te zetten op je eigen keuze.

Gerard
jos develing
Hoi Gerard,

Kan je mij vertellen waar precies op het tabblad "systeem" je dat kan instellen?
Ik zie het niet (heb sinds kort VdL-2008).

groeten, Jos
Rijk
QUOTE(jos develing @ 03.09.2008 20:10:32) *
Hoi Gerard,

Kan je mij vertellen waar precies op het tabblad "systeem" je dat kan instellen?
Ik zie het niet (heb sinds kort VdL-2008).

groeten, Jos

zie Bijlage

Click to view attachment

groet,
Rijk
jos develing
Click to view attachment

groet,
Rijk
[/quote]

Hallo Rijk,

Sorry, ik heb de "gewone" versie van VdL2008 en daar is het toch weer even anders geregeld.
zie bijgaande [attachment=4167:foto_lengte.JPG

Misschien is dat ook de reden waarom ik de VOB bestanden niet zoals jij, kan branden zonder opnieuw te encoderen?

Groeten van Jos
jan
Hoi;

Ik heb ook de gewone versie van VdL 2007, dus niet de plus versie en daarin is het tabblad "systeem" bijna identiek aan de "gewone" 2008 versie. Geen mogelijkheid om de tijd standaard anders in te stellen. Dus ik denk dat het alleen in de storymaker kan, en dan ook bij iedere film apart opnieuw instellen. (zie ook mijn eerdere post hierboven).

Groetjes, Jan. wink.gif
FransS
Je hoeft het niet bij iedere film opnieuw in te stellen ,eenmaal goed ingesteld blijft het staan ook in 2007

Frans S. dry.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2008 Invision Power Services, Inc.