Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Probleem Met Encodering
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
mozaik
dag allemaal,

ik zit vast.
ik heb een film van zo'n 16 minuten.
alles klaar voor branden en tijdens het branden, na zo'n 30% van de film, krijg ik :
encoden mislukt, geen bestanden gevonden
De takes staan nochtans allemaal in het juiste dossier.

Kan iemand me helpen?
Het kan moeilijk aan de computer liggen, ik heb 700 Go stockeringsplaats en 4 Gb actief geheugen. En toch krijg ik geregeld boodschappen van "geheugentoewijzing mislukt" .......
Filip.
landrover
Hallo Filip,

Naar ik aanneem praten we hier over VdL2008 onder Vista? Waaruit bestaat je film zoal? Alleen op maat geknipte videobeelden of heb je ook effecten en / of titels toegevoegd?
mozaik
QUOTE (landrover @ 29.05.2008 20:08:50) *
Hallo Filip,

Naar ik aanneem praten we hier over VdL2008 onder Vista? Waaruit bestaat je film zoal? Alleen op maat geknipte videobeelden of heb je ook effecten en / of titels toegevoegd?

Dag,
Nee, het gaat over VDL2007 in XP gedraaid op een supercomputer.
Het is een geknipte compilatie uit zo'n 100-tal takes met overgangen, muziek en een paar titels.

grtjs
Filip
FransS
QUOTE (mozaik @ 29.05.2008 17:44:12) *
Het kan moeilijk aan de computer liggen, ik heb 700 Go stockeringsplaats en 4 Gb actief geheugen. En toch krijg ik geregeld boodschappen van "geheugentoewijzing mislukt" .......
Filip.

Hoi Filip,

Kan het zijn dat je vertueelgeheugen niet goed staat ingesteld kijk daar eens naar bij eigenschappen en bij geavenceerd kun je dat vinden,stel dan bij min. 2000 en bij Max. 3500 dan kan het zijn dat het dan wel goed gaat .

Suc6 Frans S. user.gif
landrover
Ik denk ook aan een geheugenprobleem. Je schrijft dat je 4 GB actief geheugen hebt, maar XP kan niet meer dan 3 GB adresseren. Misschien dat daar iets "haakt". Het zou ook kunnen dat sommige bronbestanden niet daar staan waar ze door het systeem verwacht worden, of dat er iets met de titels niet helemaal in de haak is. Dat laatste zou je kunnen testen door een versie van je timeline te strippen van titels en dan te kijken of het encoderen wel lukt.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.