Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Exporteren...
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
kafroboy
Hallo,

ik ben nieuw hier en met dit programma en dit kan misschien een hele domme vraag zijn, maar je zou me erg heel erg mee kunnen helpen..

Ik heb de film af en wil het nu gaan opslaan op de computer als een windows media bestand.
Wanneer die aangeeft klaar te zijn open ik het bestand maar dan heeft hij alleen de eerste 6 seconden opgeslagen!
Maar die eerste 6 seconden is wel 1 item van de film (de intro)

Het lijkt wel alsof die andere stukken die eraan zitten niet meeneemt..

ik hoop dat dit duidelijk is, maar zouden jullie mij hier zo snel mogelijk mee kunnen helpen??!!

Alvast bedankt..
Duiker
in de tijdlijn bij je film staan meestal 2 rode lijnen.
de zogenoemde markers.
de 1e marker is de begin marker, deze geeft het begin van je film aan.
de achterste marker is de eindmarker. deze bepaalt het eind van je film.
controleer of de achterste marker wel op de juiste positie (aan het eind van je film) staat.

Sander
kafroboy
Bedankt voor je reactie..

Ik heb het geprobeerd, maar het heeft niet geholpen. hij slaat nog steeds alleen de eerste item van de film op en de rest laat hij gewoon zitten ..

Is er misschien nog een mogelijkheid?
Rijk
Hallo Kafroboy,

welke commando's gebruik je precies voor het "opslaan"?

groet,
Rijk
jan
Hoi Kafroboy:
Beetje late reaktie, maar toch: Een gokje... kan het komen omdat er een gedeelte (6 sec) in de tijdlijn geselecteerd is en hij alleen dat stukje gaat exporteren? Je zou ook nog kunnen proberen om de film naar b.v. Magix Video te exporteren, om te kijken of dat werkt.
Succes, Jan.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.