Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Video Deluxe 2008 E-version
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
duikertje
Kan er mij iemand vertellen waarom er maar 1 intro en 1 outro meegeleverd wordt met de voormelde versie?
Kan je ergens bijkomende intro's en outro's downloaden?
Duiker
Kijk je bij dezelfde funktie als ik doe? (zie bijlage).
welke staat er bij jouw bij?
Misschien heeft het te maken met de versie die je hebt..
ik las het volgende op de website van Magix:
Beperkingen t.o.v. CD-ROM-versie:

* Ter reductie van de omvang van de download zijn in de e-versie de volgende extra gereedschappen niet inbegrepen (deze kunt u gratis downloaden):

MAGIX Foto Manager
MUFIN MusicFinder Base

* Het demoproject, het elektronische handboek (PDF), de videotutorial en de hulpvideo's van de Opgavenassistent zijn in de e-versie niet inbegrepen. Uiteraard staat er wel een uitgebreide programma-"Help" tot uw beschikking. Bij de aankoop ontvangt u bovendien per e-mail een downloadlink via welke u het elektronische handboek (PDF) apart kunt downloaden.
* Extra overgangsreeksen, decoratie-elementen, Soundtrack Maker-styles, sjablonen voor DVD-menu's en MovieShow Maker-styles kunt u gratis vanuit het programma via het "Help"-menu downloaden.
* Real Helix™ wordt niet ondersteund en WindowsMediaAddOns zijn in de e-versie niet inbegrepen.

P.s. Originele naam heb je wink.gif

Sander
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.