Vandaag heb ik voor VdL 2008 Plus de meest recente update opgehaald. Bij het installeren, tijdens de uitpak-actie stopt het proces en blijkt het updateprogramma niet meer te reageren. Is dat bij anderen een bekend probleem?
Gerard
Rijk
13.04.2008 18:01:24
Hoi Gerard,
Bij mij ging het goed, heb je het al eens een tweede keer geprobeerd?
groet, Rijk
GerardR
13.04.2008 20:32:31
Voor de derde keer vandaag heb ik de patch proberen aan te brengen. Als de vraagschermen voorbij zijn, volgt het wegschrijven van de onderdelen. In een seconde zijn er 6 blokjes op het voortgangsbalkje geplaatst, dan stokt de boel. Via Taakbeheer is te zien dat voor VDL wel CPU-activiteit is, en het aantal weggeschreven bytes groeit continu aan. Bij Toepassingen in Taakbeheer is te zien dat het programma van VDL niet reageert. In de map van \Program Files\Magix\VdL 2008-Plus is een bestand te zien: ~GLH000x.TMP. De x is bij de eerste poging 1 en voor elke poging wordt een nieuw ~GLH-bestand gemaakt, met x steeds 1 hoger. Het bestand loopt op tot boven de GB, afhankelijk hoe lang je wacht.
Vreemd allemaal.
Probleem inmiddels opgelost. De download van de patch was gedaan via een downloadmanager (Free Download Manager, versie 2.5). Door de manager uit te schakelen liep de installatie vlekkeloos door en werd VDL keurig bijgewerkt.
Gerard
Rijk
13.04.2008 21:58:30
QUOTE(GerardR @ 13.04.2008 20:32:31)
Probleem inmiddels opgelost. De download van de patch was gedaan via een downloadmanager (Free Download Manager, versie 2.5). Door de manager uit te schakelen liep de installatie vlekkeloos door en werd VDL keurig bijgewerkt.
Gerard
OK, fijn voor je en weer wat geleerd. En bedankt voor deze melding, ook nuttig voor anderen die met zo'n downloadmanager werken.
groet, Rijk
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.