Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Film Is Te Kort
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
stark
Hallo allemaal,
ik heb een film in geladen met VDL2007 geupdate lengte 1:00:01 uur als ik de film naar de tijdlijn sleep wordt de lengte opeens 45:30 minuten dus ik mis het laatste kwartier kan iemand mij helpen want ik heb overal gezocht maar kan niks vinden. blink.gif blink.gif
GerardR
Als de hele film echt helemaal is ingelezen, dan moet die op je schijf ongeveer 13 GB groot zijn (.avi-bestand dus van die film). Als dat niet zo is (dus ongeveer 9 a 10 GB groot) dan is de film niet helemaal gecaptured. Kan het zijn dat het inlezen is gestopt omdat er twee delen op je in te lezen bandje staan, met daartussenin een leeg stukje waar nog nooit video is opgenomen? Als dat zo is, dan moet je het ontbrekende stuk apart inlezen en gewoon achter het eerste stuk op de tijdlijn plaatsen.

Gerard
stark
wacko.gif nee dat is het niet ik het het laatste deel van de film weer ingelade en als ik dat naar de tijdlijn sleep dan wordt dat stukje van 13:20 min. opeens 7:56 min. het zelfde probleem dus de hoofdfilm is 13.5 Gb.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.