Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Scenes Verdelen
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
maantje
na het lezen van wat berichten, durf ik mn vraag bijna niet te stellen... maar:
is er nog een andere manier van de film in scenes verdelen dan via scenedetectie.
en als je het wel via scenedetectie doet, wat voor instellingen kun je dan het beste gebruiken (ik wil geen 900 scenes!)
oja, ik 'werk' in deluxe2007 (misschien scheelt het per programma?!) blush.gif
FransS
Hoi Maantje,

Natuurlijk hoef je geen scenedetectie te doen maar het is makklijker als je het wel doet want je kan de slechte stukken er uit laten en scenes verplaatsen.
De scenes ontstaan door dat je bij je opname je start en stopknop handteert bij iedere opname die je maakt.en het programma doet dat in wezen dan het zelfde,en kun je dit dan opslaan in "take " wat dan weer makkelijk is met stukjes er tussen uit te laten of in te korten,en als je geen 90 scenes wil dan word het alleen maar moeilijker om de hele film naar jou inzicht te knippen wat veel langer duurt maar ja het is wat wil jij langer werk of een goe over zicht met scenes die een goed overzicht hebben,ik zou voor scenes gaan,en dan nog een tip,als je meer als een film capture't geef de film dan een nummer b.v 001 en de 2e film 002, dan is het maklijker deze in scenes uit elkaar te houden met monteren,
als je dan met monteren de film opslaat als kun je er altijd een naam aan geven .Er is geen specifieke instelling voor sceneherkenning.

Suc6 Frans S. user.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.