Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Branden
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
orion1958
Ik gebruik al een aantal jaren MVDL2005 en brand met succes regelmatig een foto DVD met alles erop en er aan. Maar nu maak ik een foto DVD op dezelfde manier als voorheen en het gaat tot en met het branden goed maar wil ik hem afspelen in de DVD speler verschijnt er een MP3 menu en kan ik verder niets doen. Ook de DVD speler in mijn PC herkent het schijfje niet. Ik gebruik dezelfde schijfjes als voorheen en heb niets aan instellingen verrandert. Wie kan mij helpen om dit voor mij toch wel vervelende probleem op te lossen?

John
Rijk
Hallo John,

Welkom op het forum.

Je hebt het over MVDL2005, dat is de afkorting voor Magix Video deLuxe2005: een videobewerkingsprogramma, bedoel je dat ook? Want je hebt het over een foto dvd en je post staat op het forum: Foto's op CD&DVD.
Dus graag even verduidelijking over welk programma het precies gaat.

groet,
Rijk
orion1958

Hoi Rijk,
Het gaat inderdaad om MVDL 2005. Je kunt hier ook mooie foto DVD's mee maken
Rijk
QUOTE (orion1958 @ 10.03.2008 10:38:33) *
Het gaat inderdaad om MVDL 2005.

OK, dan hoort je vraag denk ik meer thuis op het forum VdL. Ik zal hem daar naar toe verplaatsen. Dat heeft het bijkomend voordeel dat hij door meer mensen gezien wordt (het VdL forum wordt drukker bezocht) en je dus meer kans op een antwoord hebt.

groet,
Rijk
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.