Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Film Voor Internet
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Zorba
Waarde forumleden
Het zal wel een keer besproken zijn, maar ik kan het niet vinden.
Hoe krijg ik een filmpje (van +/- 7 minuten) dusdanig op formaat dat hij op het web geplaatst kan worden.
Ik heb van deze film een mpg van 194 mb en dezelfde film in wmv van 74 mb. Ik denk dat dit nog steeds te groot is.
Zijn er andere (Magix)programma's voor?
Wie heeft tips hoe ik mijn probleem kan oplossen, en dan bedoel ik niet stukjes eruit knippen. wink.gif
landrover
Beste Zorba,

Vergeet mpeg en concentreer je op Windows Media als je webvideo wilt maken. Wat voor resolutie en bitrate heb je gebruikt voor je WMV filmpje?
Zorba

Welke resolutie en bitrate ik heb gebruikt ?
Dat weet ik niet meer. Kan ik dat nog ergens terug vinden?
Ik ben wat dat betreft nog echt een leek.

Dick Kloosterman
QUOTE (Zorba @ 27.02.2008 13:50:12) *
Waarde forumleden
Het zal wel een keer besproken zijn, maar ik kan het niet vinden.
Hoe krijg ik een filmpje (van +/- 7 minuten) dusdanig op formaat dat hij op het web geplaatst kan worden.
Ik heb van deze film een mpg van 194 mb en dezelfde film in wmv van 74 mb. Ik denk dat dit nog steeds te groot is.
Zijn er andere (Magix)programma's voor?
Wie heeft tips hoe ik mijn probleem kan oplossen, en dan bedoel ik niet stukjes eruit knippen. wink.gif

Hallo Zorba,

Ik heb ditzelfde antwoord laatst al eens gegeven, daar komt-ie:
Ik heb zelf gekozen voor een zeer snelle en kwalitatief goede oplossing, die maar ca. € 25,- kost en waarmee je een tool krijgt waar je alles mee naar flash kan converteren. Ik probeerde de site nog even die iemand opgaf (gratis conversie), maar de kwaliteit en snelheid haalt het op geen stukken na i.v.m. deze tool. Hij heet Flix (standaard versie) van ON2, wordt officieel erkend door Macromedia/Adobe en je kunt hem online kopen op http://www.on2.com/index.php?316.

En volgens mij (ik heb VDL 2008) is de optie in Magix niet meer dan dat je je film naar het online album van Magix kan converteren...

deze conversie werkt super en maakt een film van 8 minuten, afhankelijk natuurlijk van je resolutie aanvaardbaar in de omvang voor een streaming video!

Hartelijke groet,
Dick Kloosterman
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.