Marvid
22.02.2008 11:15:27
Na een montage gemaakt te hebben met Video Deluxe 2008 Plus, op een Vista systeem, heb ik getracht
om het eindprodukt te exporteren naar mijn DV Camera.
Dit lukte niet, het programma zet het beeld en geluid netjes om naar DV Avi, geen probleem.. maar overspoelen
ho maar. Dus heb ik de oude VX1000 losgekoppeld en mijn Canon XL1 aangesloten.
En ja hetzelfde probleem.
Als ik Adobe Premiere Pro 2 gebruik werkt export naar tape wel.
Heeft er iemand een suggestie, mijn productie moet snel af zodat ik
de tape kan opsturen naar het TV station waar dit product voor bestemd is.
FransS
22.02.2008 11:35:42
Hoi Marvid,
Als je kiest bij Exporteren naar "Video naar DV-Avi" en je camera staat op Play dan moet het programa na dat alles gerenderd is een menu geven dat je kan door sturen naar je apparaat ,maar heeft je VX 1000 dan een DV-in want ik weet dat dit type geen DV-in heeft of je hebt het hier of daar laten activeren .
Maar als je in je DVD-temp kijkt dan zit daar al een gerenderde DVD in die je met Nero of Goya kunt branden op een DVD .
Suc6 Frans S
Hallo Marvid,
Welkom op het VdL forum.
Als je de film exporteert als dv-avi, dan kom je in het scherm "DV export".
Op de bijna-onderste regel zie je staan: "Na de export uitvoeren:". Daarnaast moet staan: "Uitvoer naar DV camera ..." . Als er staat "Niet uitvoeren" dan kun je dat veranderen via het kleine driehoekje rechts + muisklik.
groet,
Rijk
FransS
22.02.2008 12:31:14
Dank je voor de aanvulling Rijk .
Frans S.
geen dank, Frans, tussen haakjes: waar zit die Benny van Goors? Volgens mij niet in Mierlo of Helmond.
FransS
22.02.2008 12:39:15
In Helmond,als je op zoek gaat het is een moddelzaak in Jet-motoren en moddelvliegtuigen en aanverwanten .
ffff google:
http://www.rcmodelbouw.nl/Groet Frans S.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.