Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Foutmelding Bij Branden
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
ckzonder
Ik heb sinds een week Video Deluxe 2008 Plus.
Inmiddels heb ik een film ingeladen en bewerkt.
Echter het branden lukt niet, de stappen 1 t/m 5 doet hij gewoon, maar de ene keer gaat hij branden en geeft op het laatst een foutmelding aan en de andere keer voor het branden.
Hij geeft de volgende melding aan:

Het branden is afgebroken met de volgende fout: "Interne fout tijdens bewerking".

Inmiddels heb ik de patches (video_deluxe_2008_plus_7.0.3.1_nl.exe) gedownload en geïnstalleerd, maar hij blijft dezelfde melding geven.

Het is mij 1 keer gelukt om de film te branden op een DVD+RW te branden, maar het is gebleven bij 1 keer.

Ik wil de film graag overnieuw branden, omdat ik een enkele fout tegen ben gekomen met eigen bewerking die ik inmiddels hersteld heb, maar tevergeefs.

Wie kan mij helpen met een duidelijk antwoord, want van computers inhoudelijk weet ik niet echt veel, maar wat doe ik fout of wat moet ik specifiek instellen om het branden zonder interne fouten te kunnen branden.
Het monteren of beter gezegd het bewerken en het toevoegen van overgangen, titels en muziek is goed gelukt, de previeuw bij bewerken kan ik gewoon zien.

Ik hoop op oplossingen, want heb het nu al 3 dagen gebprobeerd en krijg het absoluut niet voor elkaar.

Bij voorbaat mijn vriendelijke dank.

ckzonder
FransS
Hoi ckzonder,

Heb je wel voldoende schijfruimte want daar wil het programma ook wel op stranden en vertel eens wat voor conriguratie je mee werkt .

Groet Frans S. user.gif
ckzonder
QUOTE(FransS @ 20.02.2008 22:34:19) *
Hoi ckzonder,

Heb je wel voldoende schijfruimte want daar wil het programma ook wel op stranden en vertel eens wat voor conriguratie je mee werkt .

Groet Frans S. user.gif

Hallo FransS

Dank je wel voor je reactie, ik draai op Windows XP en heb een schrijfruimte van 2 keer 120 GB, (C en D schijf).
De D schijf is nagenoeg leeg en op de C schijf, waar hij de film op bewerk, is maar 21 GB van in gebruik, dus eigenlijk zou ik ruimte genoeg hebben.
Ik hoop dat je hieraan voldoende informatie heb, want zoals ik eerder vertelde heb ik van computers niet echt veel verstand, inhoudelijk dan weliswaar.

Ckzonder (Rob)
FransS
Hoi ckzonder,

Geeft de computer ook niet aan dat het een "virtueelgeheugen"niet goed is want dat zou nog kunnen dat je niet kan branden,of je hebt teveel op de achtergrond mee draaien aan programma's.
En als je een AMD Athlon hebt kan het ook nog eens problemen geven .laat maar eens weten wat je contiguratie is welligt zijn er nog meer forumleden die je dan wat kunnen vertellen .

Groet Frans S. user.gif
ckzonder
Hallo FransS,

Ik gebruik een pentium, geen AMD

Voor de rest geeft hij niets aan, was het maar waar, dan kon ik zien waar aan het lag, het enige wat hij aangeeft is dat er een interne fout is tijdens bewerking, meer niet helaas.

Ik ben er waarschijnlijk zelf achter, ik heb het eerste filmpje gebrand op een DVD+RW en dat ging prima, zag later de tekst staan 1x2.4 op de schijf.
Op de DVD+R staat de tekst 1x8, wellicht kan de brander van mij deze snelheid niet aan en is dit waarschijnlijk de oorzaak.
Ik zal nieuwe schijven (DVD+R) halen en kijken of die er zijn met dezelfde tekst, dus met 1x2.4.
Ik hoop dat dit het is, want dan ben ik er uit en hoef ik geen verdere stappen te ondernemen.

Mijn computer is ongeveer een jaar geleden gecrashed, wellicht dat ik de brander niet goed geïnstalleerd heb, daar zal ik ook nog eens naar kijken.
Zodra ik wat meer weet zal ik het laten weten, misschien hebben andere forumleden hier dan ook wat aan.

Wordt vervolgd.

Wederom bedankt voor je reactie
FransS
Hoi ckzonder,

In wezen maakt het niet uit wat voor snelhied je DVD's zijn de Brander moet het aankunnen en je kan dat zelf ook instellen,allen niet bij RWtjes die blijven altijd met de zelfde snelheid branden en dat is over het algemeen 2,4.

Maar heb je aleens farmeware van je DVD brander gedownload want dat kan het ook zijn dat hij niet meer up to date is.
Verder is het aan teraden om altijd de laagste snelheid te branden voor een DVD die ervaring heb ik wel hoger als 4x is niet goed dan kan het zijn dat er weleens wat verkeerd gaat ..

Suc6 Frans S. user.gif
ckzonder
Hallo FransS,

Het probleem is opgelost hoor, ik heb in mijn computer een brander zitten genaamd "Nec DVD+RW ND-1100A" en ik ben op verschillende forums geweest en daar was over het algemeen niet veel goeds te spreken over deze brander.
Maar op een één of andere manier toen met die chrash, heeft hij denk ik zo'n opdoffer gekregen dat er niets meer in te stellen was, ik had zelfs DVD 4 x speed gekocht om te kijken of hij het deed, maar tevergeefs.
Ik denk dat deze brander eigenlijk oevrleden is.

Nu heb ik een externe DVD-brander gekocht, wel een dure (€ 69,99) maar hij brand perfect, geweldig gewoon.
De nieuwe aanschaf is de Philips DVD­±RW drive SPD3400CC, nu maar hopen dat dit een goede keuze is geweest.
Het eerste filmpje is gebrand en inmiddels ook gekopieërd, wat ook perfect ging.

In ieder geval hartelijk dank dat je had gereageerd, er zijn gelukkig toch mensen die een eerlijk antwoord kunnen geven.

Groetjes en veel plezier met Video montages.

Ckzonder (Rob)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.