Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Bug? Geluid Bij Tv-opnames Ontbreekt Soms.
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
landrover
Vrienden,

Wie wil er met mij meedenken? Vrijwel iedere dag neem ik TV-programma's op met Magix TV & Media Center (kortweg MTMC) van VdL2008 Plus. Af en toe gebeurt het dat als ik dan de volgende dag het project open in VdL, er geen geluid te horen is. Er staat wel een audiotrack in de timeline, maar geeen waveform. Als ik de eigenschappen van de audiotrack bekijk, staat er gewoon 48KHz stereo audio. Als ik dan via Windows de audiotrack verwijder en VdL opnieuw het audio laat extraheren, hoor ik vlak na het begin gedurende ong. 1/2 sekonde geluid en verder niks.
Toch heb ik het gevoel dat het audio niet echt weg is, maar dat óf de audiotrack, of één van de VdL projectbestanden corrupt geraakt is. Wie kent dit verschijnsel en kent eventueel een workaround?
Voor de duidelijkheid: meestal gaat het wel goed en ik verander tussen de opnames door ook geen instellingen.
FransS
Hoi Landrover,

Ik heb dat eens gehad en toen dacht ik het zelfde maar,hoe het werkt weet ik niet en ben er nog steeds niet achter maar wat heb ik gedaan , voorheen zetten ik het progamma van 2008 op de C: schijf en de Data op de L: schijf ik heb er meerder schijven aan vandaar de L:.
Wat blijkt dat er op 2 schijven de zelfde Data staan onder mijn naam op de C: en op de L: hoe dat komt ? voorheen met 2006/2007 was dat niet zo toen had ik alles op de L:schijf staan en dat werkte prima,
Oké, wat heb ik nu ,alles op de L: schijf en ik heb de instelling van audio,48000 hrz.naar 44100 hrz.gebracht en dat geeft geen enkel probleem.
Verder zou ik het je niet kunnen vertellen ik heb in iedergeval geen problemen meer met mijn geluid.

Groet Frans S. user.gif
landrover
Hoi Frans,

Dank voor je reactie. Ik was al bang dat er niks op zou komen. Instellingen op 44100 KHz zetten is inderdaad een mogelijkheid, maar dan moet het audio weer ge-resampled worden als ik er een DVD van wil bakken. En dat resamplen kan weer gedoe opleveren met de AV-sync. Ik ga eerst nog eens wat verder speuren, misschien staat er wel wat op het Engelse VdL-forum.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.