QUOTE(Jan van Vegten @ 31.01.2008 23:02:24)

Click to view attachmentClick to view attachmentClick to view attachmentHeb de link bekeken en kan er niets mee. Het gekke is, ik heb Pinnacle studio 10 weer opnieuw geinstaleerd en dez zegt maar steeds hat ik de kabels moet nakijken omdat het geen apparaat kan vinden. terwijl het wel heeft gewerkt.
bijgaand ga ik proberen bijlages vanVdl bij te sluiten, misschien kan je hier iets mee. ik hou vol.
Click to view attachmentof het helemaal goed gaat, ik weet het niet
Overrigens, Magix praat zelf over een Magix TV Kaart
groeten, Jan
Hallo Rijk en naar ik aanneem dat ook Frans dit leest hallo Frans,
Hoe het kan weet ik niet, maar de moviebox werkt, allereerst ben ik met de box naar Mycom gegaan, daar kwam hij vandaan, daar konden zij er niets mee.
Ik ben verder naar een computerclub geweest, helaas geen videorecorder, Ik heb het Pinnacle programma op een XP Computer geinstaleerd, geen resultaat. Weer naar de winkel, naar de TD, daar werkte de box ook niet, omdat deze nog geen jaar oud was, kreeg ik meteen een nieuwe mee, resultaat, geen. weer terug naar de zaak en de oude weer opgehaald. weer spelen met de box instellingen en plotseling, op het formaat DVD, Beeld. Dit had ik al meerdere malen geprobeerd, zonder resultaat. Ook al snap ik er niets van, ben ik blij dat het werkt en wil jullie bij deze bedanken voor de inzet en het geduld om mij te helpen, nogmaals bedankt,
met vriendelijke groet, Jan