Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Brandprobleem Met Vdl 2007
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
marleen
Ik heb laatst het vdl prgramma op mijn nieuwe laptop (nov 2007) omdat mijn desktop het branden niet aan kon (ruimtegebrek en intern geheugen wat niet voldoende is). Echter bij het branden op mijn nieuwe laptop lukt het encoden van de film niet. Ik krijg de volgende mededeling na enkele seconden:

encoden van films is mislukt. bestanden niet gevonden

Bij doorklikken naar probleembehandeling krijg ik de volgende mededeling:

Sorry, maar u heeft geen administrator rechten op deze computer!
Zonder deze rechten kan dit programme niet werken.

Het kan zo zijn dat wij uw problemen hierdoor niet kunnen oplossen.

Raadpleeg s.v.p. uw systeembeheerder voor meer informatie.

Mijn laptop heeft de volgende specificaties:

Windows vista
intel celeron processor 530 (1,73 GHz, 533 MHz, 1 MB L2 cache)
120 gb hdd
dvd super multi double layer
2gb ddr2

De bestanden staan op een externe HDD. Die gebruikte ik ook bij het branden op een nieuwere desktop (2005) en toen ging het zonder problemen.
Ik snap niet wat er nu fout gaat. help mij ajb, anders lijkt een snellere laptop een verkeerde keuze......
FransS
Hoi Marleen,Wat die rechten betreft daar zit Vista vol mee,je schrijft dat je met een externe schijf die je op je vorige Laptop hebt gehad,wel het volgende kan gebeurd zijn althans dat heb ik met mijn externe schijf die van een desktop af kwam,deze was namelijk op mijn desktop een H: schijf en toen ik deze aan sloot bleek dat opeens een F: schijf te zijn en dan krijg je wat jij allemaal opnoemt,het volgende wat je kan doen is je bestanden even ergens anders zetten en je Schijf laten herkennen door Vista ddor naar je schijfbeheer te gaan en daar de partitie weg te halen en een nieuwe partitie te maken  en dan de bestanden terug zetten.Wat je ook kan proberen om de schijf een andere letteraanduiding te geven maar of dat helpt dat weet ik niet,de andere mogelijkheid is het programma opnieuw installeren en dan zo het prg.opde C: schijf en de Databestanden op de D,E,F,schijf naar gelang je laptop inhoud heeft.Zoiezo is  de laptop die je hebt gekozen niet zo geschikt voor Videobewerking ,ik heb dat zelfde probleem dat mijn programma met HDV2 1080i er steeds uit klapt en dan verderniets meer doet,de beste voor video is een MAC met FinalCut .Suc6 Frans S.  user.gif
knooppunt
QUOTE(marleen @ 09.01.2008 12:33:17) *
Ik heb laatst het vdl prgramma op mijn nieuwe laptop (nov 2007) omdat mijn desktop het branden niet aan kon (ruimtegebrek en intern geheugen wat niet voldoende is). Echter bij het branden op mijn nieuwe laptop lukt het encoden van de film niet. Ik krijg de volgende mededeling na enkele seconden:

encoden van films is mislukt. bestanden niet gevonden

Bij doorklikken naar probleembehandeling krijg ik de volgende mededeling:

Sorry, maar u heeft geen administrator rechten op deze computer!
Zonder deze rechten kan dit programme niet werken.

Het kan zo zijn dat wij uw problemen hierdoor niet kunnen oplossen.

Raadpleeg s.v.p. uw systeembeheerder voor meer informatie.

Mijn laptop heeft de volgende specificaties:

Windows vista
intel celeron processor 530 (1,73 GHz, 533 MHz, 1 MB L2 cache)
120 gb hdd
dvd super multi double layer
2gb ddr2

De bestanden staan op een externe HDD. Die gebruikte ik ook bij het branden op een nieuwere desktop (2005) en toen ging het zonder problemen.
Ik snap niet wat er nu fout gaat. help mij ajb, anders lijkt een snellere laptop een verkeerde keuze......

Marleen,

Je kunt het programma ook opstarten met administrator rechten door bij de snelkoppeling op het werkblad op de rechter muisknop te drukken. Je krijgt dan de optie " als administrator uitvoeren" .

mvg.

Knooppunt
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.