Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vts Bestand
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
captainoffireballs
bij alle te bewerken films opgenomen in magix delux 2008 kan het eerstste bestand vts 01 1 vob nooit gelezen worden door het systeem de volgende(2,3,4,5)lukken wel.Met als gevolg dat eerste deel van de film er nooit opstaat!wie kan mij helpen? wacko.gif
landrover
Hallo en welkom op het forum.

films opgenomen in magix delux 2008

Zou je dat eens kunnen verduidelijken? Heb je het over in VdL geïmporteerde DVD-bestanden of over DVD-players die het eerste deel van een met VdL gemaakte DVD niet kunnen afspelen?
captainoffireballs
QUOTE(landrover @ 06.01.2008 17:34:19) *
Hallo en welkom op het forum.

Zou je dat eens kunnen verduidelijken? Heb je het over in VdL geïmporteerde DVD-bestanden of over DVD-players die het eerste deel van een met VdL gemaakte DVD niet kunnen afspelen?

dank u wel enne....een gelukkig nieuwjaar landrover!een woordje uitleg!
1. ik heb een opname van de tv op dvd gezet.Deze gegevens zijn op de harde schijf van mijn pc gebrand.Vervolgens plaats ik deze gegevens van de harde schijf naar video delux 2008.
er verschijnt vts 01-1vob
vts 01-2vob
vts 01-3vob
Als ik deze gegevens wil bewerken opent het systeem alleen 2en3 vob,het kan 1 vob niet lezen of openen.waarom??
bestaan er soms verschillende systemen om dvd gegevens op de harde schijf van de pc te zetten,waar het achteraf lukt om alles te kunnen openen in magic dvd delux 2008.

2. Bij het branden van een dvd,kan ik dan nog bewerkingen uitvoeren op mijn pc?

dank u
landrover
Zou je wat informatie willen geven over je systeem? En dan vooral over het OS en de hoeveelheid opslag?

Probeer als proef eens om alleen het eerste VOB-bestand te importeren in VdL (in een nieuw project) en te kijken wat er dan gebeurt.
plemmens
De eerste vob (vts 01-1.vob) in een VIDEO_TS folder is dat normaal niet het menu?
Kan eea hiermee te maken hebben.
Als je de extentie .vob tijdelijk wijzigt naar .mpg kan je hem waarschijnlijk met windows mediaplayer afspelen om te zien wat hij juist voorstelt.
Hoe groot is deze vts 01-1vob trouwens?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.