Bruce 47
31.12.2007 22:03:03
heb gezocht maar kan dit item niet vinden:
Ik heb een korte film met geluid op mijn magixwebsite geplaatst met alle uploadekeuzen die mogelijk zijn. het uploaden neemt geruime tijd in beslag dus lijkt echt te gebeuren. echter bij het openen van de site bij afspelen steeds de melding: "geen video". wel de titel van de film. foto's gaan wel.
iemand enig idee wat ik fout doe?
bvd!
bruce
Duiker
01.01.2008 10:09:15
Hoi bruce,
Magix heeft op dit moment regelmatig werkzaamheden aan de server.
dit kan problemen opleveren bij dit soort zaken.
Bovendien duurt het even voordat de film na het uploaden zichtbaar is.
Het is dus niet iets dat aan jou ligt, gewoon zo nu en dan eens opnieuw proberen.
Sander
Je kunt ook rechtstreeks vanuit VdL2008 filmpjes uploaden naar je "Mijn Album" website, dus dat heb ik een dag of 3 geleden eens geprobeerd met 2 korte filmpjes. Het uploaden lukte, maar op de site krijg ik nu nog steeds te zien: Video in bewerking (net nog gekeken). De filmpjes die ik er eerder op heb gezet zijn wel afspeelbaar.
Ook duurt het soms ont-zet-tend (minuten) lang voor de site "speelklaar" is. Hebben jullie die ervaring ook?
Trouwens, ook dit forum reageert vaak nog erg traag op je commando's, herkennen jullie dit ook? Ik had dit eerder al eens aan Magix voorgelegd en die hadden het toen over onderhoud aan de sever of zo iets. Daarna ging het wel wat beter, maar ook vaak niet..
groet,
Rijk
Dick Kloosterman
01.01.2008 12:26:25
Ik heb net nog even gekeken, maar mijn ge-uploade film van 2 weken terug staat ook nog steeds niet op afspelen in mijn webalbum, terwijl hij aangeeft dat het bestand wel aanwezig is (en 45% van mijn opslag van het album is gebruikt...).
En wat Rijk zegt herken ik ook: trage werking soms van Magix sites, zowel het forum hier als de site van Magix zelf. Toen ik musicmaker wilde downloaden heb ik het na 10 minuten opgegeven, geen enkele respons.
Met groet,
Dick KLoosterman
Bruce 47
02.01.2008 20:14:06
Dank voor de reacties op mijn probleem, blijk ik dus niet alleen te staan.
Helaas weer iets wat ik Magix al vaker verwijt -en dan boze reacties krijg want zo iets mag dus niet?- dat zij vaak erg opblazen over alle toeters en bellen maar wat te vaak tegenvalt. In plaats van verbeteren komen ze wéér met een nieuwe versie -dat verkoopt beter- met wéér ongevraagde en vaak overtrokken extra's die "klik klak klaar" zijn...
Jammer, ik zou graag een promotor van ze willen zijn want het is over het algemeen een prettig programma maar hun verkoop- en marketingpolitiek/taktiek gaat mij irriteren en werkt tegen ze.
mvg,
bruce
Ik heb gezien dat de 2 filmpjes die ik eind dec vanuit VdL had geupload inmiddels afspeelbaar zijn, misschien is dat met jullie films nu ook zo?
Eventueel geïnteresseerd? Zie
http://rijk-hooghordel.magix.net/ en dan onder "De Seizoenen" de filmpjes: Winter (over de recente sneeuw) en Lente (uit 2006). De 3 Herfst filmpjes stonden er al eerder.
groet,
Rijk
Duiker
10.01.2008 15:20:00
Bij mij is dat ook het geval.
Op mijn website wwwPUNTsandermoviesPUNTnl staat bij; filmpjes een stukje.
Sander
leuk filmpje, met verrassend slot!
groet,
Rijk
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.