Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Probleem Na Herinstallatie
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
mimi2007
Kan iemand mij helpen? Ik heb deze week Video Deluxe 2008 gekocht en geinstalleerd op mijn laptop. Omdat ik een foutmelding kreeg na het aanvragen van de activeringscode voor MPEG2 heb ik het programma verwijderd en opnieuw geinstalleerd op dezelfde laptop, maar nu blijft het programma hangen op 'checking limitations' bij het opstarten. Als ik vervolgens op de balk onderaan het scherm klik krijg ik de vraag of ik de originele CD in de CD-ROM speler wil doen. Als ik dit doe krijg ik de melding dat ik het programma moet afsluiten en opnieuw moet opstarten, waarna het van voren af aan begint. Ik heb geen idee wat ik kan doen om dit probleem te verhelpen.

Alvast bedankt.

Mimi
knooppunt
Als ik je verhaal goed lees heeft het programma nooit goed gewerkt, ook niet bij de eerste installatie. Als je googled op " checking limitations", blijkt dat je niet de enige Magix gebruiker bent met dit probleem. De Duitsers lijken geen oplossing gevonden te hebben op hun forum. Op het Video montage forum wordt omruilen van de DVD als goed werkende optie voorgesteld.

Kopie uit Videomontage forum:

" dan vermoed ik dat er op jouw schijf van magix een fout zit...
kan je die niet omruilen?
jammer voor al je werk...
ken je niemand met het programma die het zijne eens wil installeren op je computer?
dan heb weet je het zeker
groetjes aline

Pianco
()
22/10/2006 16:20

Re: Programma loopt vast tijdens opstarten

Heb de cd vanmorgen om kunnen ruilen. Nu werkt hij wel prima en start gewoon normaal op. Zat volgens mij toch een foutje op de cd zoals je al aangaf.

Groetjes Pianco "

rolleyes.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.