Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Dvd Van 8 Gigabyte Werkt Niet
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Lelle
Hoi,

Ik probeer een film te branden op een dvd van 8 gigabyte, maar Magix Videodeluxe 2005 ziet 'm maar als een dvd van 4,7 gigabyte. Als ik de dvd in de pc stop en ik klik met de rechter muisknop op de schijf, ziet de pc 'm wel als een schijf van 8 gigabyte. Het probleem lijkt 'm dus echt te zitten in Magix Videodeluxe 2005.

Weet iemand hoe ik dit opgelost krijg, zodat ik een lange film toch op een dvd van 8 gigabyte kan branden? Of is er ergens een update van het programma te downloaden die dat toelaat?

Bedankt alvast!
FransS
hoi Lelle,

Als ik een dual DVD in mijn dvdplayer stop dan krijg ik een popupmenu dat ik een schijf moet plaatsen,ik vermoed dat jou DVD-schijf geformateerd is als je kan zien dat het 8 Gig is.
Dan vermoed ik dat inderdaad V.d.Lux 2005 er niets mee kan.
Wat je kan doen is de DVD-schijf wissen met Nero en dan nog eens proberen maar vooral niet formateren want dat doet V.d.L wel als je gaat branden.

Suc6 Frans S. user.gif
landrover
VdL 2005 heeft geen ondersteuning voor Dual Layer. Het wordt dus: óf kiezen voor single layer, óf VdL upgraden.
Lelle
QUOTE (landrover @ 05.01.2008 18:02:29) *
VdL 2005 heeft geen ondersteuning voor Dual Layer. Het wordt dus: óf kiezen voor single layer, óf VdL upgraden.

Ehhh.... Upgraden? Ik heb een paar dagen geleden Videodeluxe 2008 Plus maar besteld... Was dat dan niet nodig geweest? Of bedoel je met upgraden inderdaad ook de nieuwe versie aanschaffen?
Rijk
QUOTE (Lelle @ 05.01.2008 18:09:42) *
Ehhh.... Upgraden? Ik heb een paar dagen geleden Videodeluxe 2008 Plus maar besteld... Was dat dan niet nodig geweest? Of bedoel je met upgraden inderdaad ook de nieuwe versie aanschaffen?

hij bedoelt zonder twijfel: de nieuwe versie nemen, je kunt VdL2008 dus met een gerust hart laten komen.

groet,
Rijk
landrover
Sorry, 't was niet mijn bedoeling om verwarring te zaaien. blush.gif
Maar een nieuwere versie van een programma aanschaffen en installeren is in feite ook upgraden, ook al betaal je dan de volle mep.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.