Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Video Deluxe Kan Mijn Brander Niet Meer Vinden
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
mednezz
Hallo,

Weet iemand hoe het kan komen dat mijn video deluxe 2.0 ineens mijn cdrw brander niet meer kan vinden?????

groetjes
Mike
Deze FAQ al doorgenomen?
mednezz
Ja ik heb de FAQ helemaal doorgelopen, die patches van de download site afgehaald en geinstalleerd

de nieuwste ASPI manager van adaptec gedownload en geinstalleerd, al mijn virtuele drives uitgeschakeld, clonecd gedeinstalleerd, de volgorde van de stations namen (c:\ d:\ e:\ enz)

in het brand cd schermpje hij zegt in het vakje beneden, wachten tot station gereed is

en verder gebeurd er niks, het vakje waarin je je brander zou kunnen kiezen is leeg
Mike
Als dat soort software (virtuele cd stations, clone cd, ...) geinstalleerd is geweest dan zou dit wel eens lastig kunnen worden. sad.gif

In ieder geval, mail ons even en vermeld duidelijk dat je problemen met branden hebt en dat je onze suggesties bij de FAQ's al doorgenomen hebt. We maken dan een systeemanalyse voor je waarmee je hopelijk weer verder kunt om dit probleem te lijf te gaan.

Succes! smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.