Help - Search - Members - Calendar
Full Version: No Disc
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
André1965
Hallo Forum bezoekers laugh.gif

Ik heb een mooie film gemaakt van 1.15 uur. Alles ging goed "with a little help from my friends" , liebe.gif geen vastlopers even wat gezoek omdat het programma helemaal nieuw voor mij is. Jarenlang met pinnacle gewerkt en mij eraan geergerd. Ik was in een euforie stemming voelde me minstens een Guru, maar nu na de DVD gebrand te hebben geeft mijn DVD recorder een "NO Disc" melding als ik hem in mijn DVD recorder stop. Hoe kan dit nu weer. Ik heb een DVD+rw gebrand. Ik had al wel een keer een DVD gebrand met een DVD+r. wallbash.gif
Ik hoop dat iemand een oplossing weet waar het misschien aan kan liggen, zodat ik weer in een euforie stemming kan komen en toch minstens een Expert kan worden wavey.gif
Iedereen alvast bedankt voor de moeite laber.gif
Duiker
Hallo,

Ik weet niet of dit het antwoord is op jouw probleem, maar ik heb een soortgelijke ervaring met het afspelen op een dvd recorder.
Zodra ik een film op dvd-rw heb gebrand kan ik hem niet afspelen op mijn recorder.
mijn recorder is zo ingesteld dat het rw schijfjes gaat gebruiken om zelf op op te nemen.
of er nu al een film op staat of niet.
Ik krijg dus de melding dat het schijfje niet juist is geformateerd voor opname.
meer keuzes krijg ik niet. Als ik op annuleren klik gooit hij het schijfje er weer uit.
klik ik op OK dan wordt het schijfje geformateerd voor opname.
ik erger me er aan dat mijn (panasonic) dvd recorder niet de optie heeft om voorgebrande rw schijfjes af te spelen.bij r-schijfjes is dit probleem er niet.
Mogelijk heb jij zo'n zelfde verhaal. En wil de recorder de rw-schijfjes alleen accepteren wanneer hij ze zelf mag branden.

Sander
André1965
QUOTE(Duiker @ 09.10.2007 10:46:43) *
Hallo,

Ik weet niet of dit het antwoord is op jouw probleem, maar ik heb een soortgelijke ervaring met het afspelen op een dvd recorder.
Zodra ik een film op dvd-rw heb gebrand kan ik hem niet afspelen op mijn recorder.
mijn recorder is zo ingesteld dat het rw schijfjes gaat gebruiken om zelf op op te nemen.
of er nu al een film op staat of niet.
Ik krijg dus de melding dat het schijfje niet juist is geformateerd voor opname.
meer keuzes krijg ik niet. Als ik op annuleren klik gooit hij het schijfje er weer uit.
klik ik op OK dan wordt het schijfje geformateerd voor opname.
ik erger me er aan dat mijn (panasonic) dvd recorder niet de optie heeft om voorgebrande rw schijfjes af te spelen.bij r-schijfjes is dit probleem er niet.
Mogelijk heb jij zo'n zelfde verhaal. En wil de recorder de rw-schijfjes alleen accepteren wanneer hij ze zelf mag branden.

Sander

biggrin.gif wave.gif wavey.gif ylsuper.gif winner.gif streichel.gif merci.gif Yes Yes het is gelukt hartstikke bedankt Sander ik heb mijn eerste DVD gebrand van ±1.15 uur en hij is zeer zeker acceptabel geworden voor een eerste DVD. Het was inderdaad wat jij zei MASTER GURU top.gif beerchug.gif kiss.gif i.p.v. DVD+RW heb ik DVD+R gebruikt en het is gelukt. Op een kleinigheidje na dat ik twee hoofdstukjes op het Menuscherm iets te hoog heb geplaatst waardoor de tekst die ik daarboven heb geschreven er niet op is gekomen, maar dat weet ik dan voor mijn volgende DVD's. Ik heb nu een hele mooie DVD van de eerste vakantie van 4 jaar geleden met mijn vriendin(nu mijn vrouw) naar Guatemala, Honduras, Nigaraqua en Costa Rica. Nooit meer vastlopers nooit meer Pinnacle. Je kan niet voorstellen hoe blij ik ben. laugh.gif lol2.gif Ik heb eigenlijk nog één klein vraagje ik weet niet of ik hem even zo hier aan jou mag stellen, maar ik probeer het. Bij dit geweldige programma VIDEODELUXE 2007 plus kan je ook DVDcovers en labels maken. Alleen lukt het me niet om tekst die vertikaal op de rug van het DVDhoesje te krijgen. Er staat wel dat je met je rechtermuisknop op het tekstvlak moet drukken en dan kun je hem roteren, maar op één of andere manier lukt dat niet .Ik krijg helemaal niets te zien van roteren of zo. Er gebeurt dus niets als ik op de rechtermuisknop drukt. Nou Sander misschien heb je hier ook weer een antwoord op. luxhello.gif top.gif Nogmaals hartstikke bedankt. En natuurlijk iedereen die me met deze film geholpen heeft laugh.gif ylsuper.gif wavey.gif

Duiker
Mooi dat het gelukt is,
Helaas heb ik geen antwoord voor je tweede vraag.
ik gebruik altijd Nero voor het maken van mijn covers.
Maar er zijn voldoende mensen met een briljante geest op dit forum.
Wellicht zit er iemand tussen die het antwoord wel weet.

Sander
Rijk
QUOTE(André1965 @ 10.10.2007 08:12:17) *
Alleen lukt het me niet om tekst die vertikaal op de rug van het DVDhoesje te krijgen. Er staat wel dat je met je rechtermuisknop op het tekstvlak moet drukken en dan kun je hem roteren, maar op één of andere manier lukt dat niet .Ik krijg helemaal niets te zien van roteren of zo. Er gebeurt dus niets als ik op de rechtermuisknop drukt.

Deze vraag wordt in een afzonderlijke post behandeld, zie: http://support.magix.net/boards/magix/inde...=34854&st=0

Om verwarring te voorkomen wordt deze post gesloten.

groet,
Rijk
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.