Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Meer Style Fx Of Show Maker Styles
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Niels B
Hoi allemaal,

Wie kan mij helpen... ik ben met een bruiloftsfilm bezig en wil graag de showmaker style of Style FX "wedding" aan te schaffen via de online mediacatalogus.
Echter kan ik hier tot mijn grote spijt alleen met een creditcard betalen, en die heb ik niet sad.gif

Wie weet een andere manier om aan dit effect te komen?

ik hoop dat iemand mij kan helpen want het zou zeer goed passen in mijn film.

Groet Niels
Rijk
heb je ook geen kennis/vriend(in)/familielid met een creditcard?

groet
Rijk
Niels B
QUOTE(Rijk @ 29.09.2007 17:52:49) *
heb je ook geen kennis/vriend(in)/familielid met een creditcard?

groet
Rijk

Hoi Rijk,

Nee helaas niet.. wacko.gif

Bedankt voor je reactie, ik zal nog wel even afwachten of iemand anders nog een oplossing weet.

groet Niels
jan
Ik heb voor je gekeken bij de betalingswijzen van de Mediacatalogus, en je kunt ook via PayPal betalen. Als ik mij niet vergis heb je dan geen creditcard nodig maar betaal je via je bankaccount... Misschien een idee om uit te zoeken of het mogelijk is.
Groetjes, Jan. wink.gif
landrover
Het kan inmiddels veranderd zijn maar voor zover ik weet heb je ook voor Paypal een creditcard nodig. Het voordeel van het gebruik van Paypal is in dat geval dat je niet voor een transactie je creditcardgegevens online hoeft te verstrekken.
Andries de Vries
QUOTE(landrover @ 01.10.2007 00:30:15) *
Het kan inmiddels veranderd zijn maar voor zover ik weet heb je ook voor Paypal een creditcard nodig. Het voordeel van het gebruik van Paypal is in dat geval dat je niet voor een transactie je creditcardgegevens online hoeft te verstrekken.

Nee voor Paypal heb je geen creditcard nodig. Je moet van je eigen bankrekening een bedrag boeken op een soort 'tussenrekening' . Daarmee kun je dan een betaling doen. Kijk maar bij Paypal en maak een account aan.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.