Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Timestretching-resampling
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
jan
Hallo forumgenoten laber.gif

Na in een keer een 180 min. VHS videoband te hebben gecaptured, kwam ik erachter dat beeld en geluid niet meer synchroon liepen. Ik heb toen het topic over verlopende a-synchroniteit gelezen en tot mijn verrassing kon ik, toen ik het beeld en geluid had gedegroepeerd het geluid nog bijna anderhalve seconde uittrekken. Dit i.p.v. het beeld wat bij het topic genoemd wordt. Nu hoop ik dat ik met timestrectching-resampling het geheel synchroon kan krijgen, alleen snap ik helemaal niet hoe dat dat dan zou werken. Dus ik wil het geluid ongeveer anderhalve seconde inkorten zonder iets ervan te verliezen en dan kijken of het synchroon gaat lopen. Wie wil mij stap voor stap uitleggen hoe het werkt... biggrin.gif

Groeten, Jan wink.gif
Rijk
Hallo Jan,
Je kunt dat als volgt doen: Schakel over naar de muismodus Object uitrekken (Alt 4). Ga dan met de muis naar het einde van het geluidsfragment (de cursor verandert in een rechthoekje met aan weerszijden pijltjes), klik en sleep, in jouw geval naar links omdat je het geluid wilt inkorten.
Je zult zien dat je het geluid nu kunt inkorten met behoud van alle informatie.
groet,
Rijk
jan
Het is dus helemaal gelukt!! biggrin.gif Hardstikke bedankt!! biggrin.gif Het is nu ...synchroon!! biggrin.gif

Groetjes, Jan. wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.