Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Magix Mediadatabank
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
FreekC
Ik heb de Magix Video 2008+ geïnstalleerd. Bij het starten komt de melding dat de Mediadatabank niet kon worden gestart en opnieuw geïnstallerd moet worden. Ik kan echter nergens vinden hoe dat te doen. Overigens werkte die bij de vorige versies (2006 en 2007+) wel.
Wie kan me hier wat wijzer in maken?
Rijk
Hallo Freek,
Welkom op het Magix forum.
Ik neem aan dat je Magix Video deLuxe bedoelt, dan hoort deze vraag thuis op het forum met die naam. Ik zal hem even voor je verplaatsen. Je hebt dan ook meer kans op reacties, omdat VdL veruit het meest bezochte forum-deel is.

Ik weet zo uit mijn hoofd niet of je de Mediadatabank afzonderlijk kunt (her-)installeren. Plaats de Programma DVD even en kijk of je dat kunt vinden.
Zo niet: dan zul je VdL helemaal opnieuw moeten installeren. Of wacht nog even op eventuele andere reacties met een goede tip.

groet,
Rijk
FransS
Dag Rijk ,

mooie vakantie gehad ?

Nu ga ik er 4 weken tussen uit je wel daar naar toe.▬╩╫╙╚╝∏☼♀♂▬╩╫╙╚╝∏☼♀♂he wat jammer nu kan je het niet lezen .

Groet Frans S. ices_blah.gif lol.gif men_ani.gif ices_blah.gif ices_blah.gif user.gif
Rijk
Hoi Frans,

Ja, onze vakantie was prima.
Ik hoop dat die van jou ook goed gaat lukken. Zo te zien is het wel een heel vreemd land, wel zie ik dat het daar vrij zonnig is en dat er schepsels van beiderlei kunne rondlopen.

Wij waren trouwens niet zo ver weg, wat heet: Bladel. Als ik het goed heb, ligt dat ook niet zo ver van jouw geboorteplaats (waar ze die kruiken altijd vol moesten ... zensiert.gif voor de Wollen Deken Fabrieken).

Ik wens je een heel fijne vakantie toe beerchug.gif futtern.gif en hoop je over 4 weken weer hier te treffen.

groet,
Rijk

landrover
▬╩╫╙╚╝∏☼♀♂▬╩╫╙╚╝∏☼♀♂

Het oude Egypte? Mesopotamië? Babylon? Maya's of Azteken? Lijkt me in ieder geval geen bestemming waar je zonder teletijdmachine kunt komen. wink.gif
FransS
QUOTE(landrover @ 26.09.2007 10:51:19) *
Het oude Egypte? Mesopotamië? Babylon? Maya's of Azteken? Lijkt me in ieder geval geen bestemming waar je zonder teletijdmachine kunt komen. wink.gif

Ja,Ja, ik kom er ook zonder tijmachine het duurt alleen 10 uur en als er een tijdmachine zou zijn dan is het 'n paar seconde.

Groet Frans S. user.gif men_ani.gif
Rijk
QUOTE(FransS @ 26.09.2007 15:30:09) *
het duurt alleen 10 uur

vliegen? met de auto?
geef nog eens een tip: in welke richting?

groet
Rijk
FransS
QUOTE(Rijk @ 26.09.2007 16:21:46) *
vliegen? met de auto?
geef nog eens een tip: in welke richting?

groet
Rijk

Hoi Rijk,

Als je goed na denkt en even terug gaat in de tijd dan heb ik je dat al eens vertelt het begint Met B en het eindigd in H-K en we vliegen althans dat hoop ik want ik slaap altijd,dan zit ik te denken hoe ik het allemaal op Film moet krijgen en waar ik aan muziek van dat land kan komen ,en niet teveel film.en welke lenzen en filters ik daar moet gebruiken.
En ik word alleen wakker als er met drank rond gegaan word want dat ruik ik. blink.gif zo kijken ze daar dacht ik zo .
O ja 5 oktober vertrekken we. huh.gif
Groet Frans S. wacko.gif wave.gif user.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.