Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Pijltje Of Ander Symbooltje Plaatsen
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Zorba
In een film wil ik middels een pijltje iets verduidelijken door er een pijltje bij te zetten. (er gebeurd iets dat niet direct opvalt)
Is dit mogelijk en op welke wijze doe je dit?
jan
Hallo Zorba;

Ik werk met Video de Luxe 2007, en ik denk dat ik het als volgt zou doen. In de tijdlijn de bewuste scene dubbelklikken zodat de Storymaker opent, dan decoreren aanklikken, dan cursor aanklikken, nu kan ik kiezen tussen twee verschillende pijltes, dubbelklikken op degene die je wilt gebruiken. Storymaker sluiten. De scene en het pijltje (in spoor 6) degroeperen en dan het pijltje selecteren. rechtermuisklik op het pijltje, en dan afbeeldingsgrootte en positie kiezen. Hier kun je met beeldgrootte en met rotatie de pijl in de gewenste grootte en positie plaatsen. Ditzelfde kun je natuurlijk ook doen als je in je eigen afbeeldingen een pijltje o.i.d. hebt. Er zijn w.s. nog wel andere manieren, (daar ben ik wel benieuwd naar...) maar dit is wat ik weet! Succes!

Groetjes, Jan. wink.gif
Duiker
Of,
zoek in Microsoft Word bij : invoegen / symbool een bepaalde pijl.
knip deze uit word, en plak deze in een titelfragment van VDL.
je kan deze nu laten komen (fade-in) en gaan (fade-out) op de plaats en het moment
van jou keuze.

Sander
FransS
Hoi Zorba,

Je kunt via de Tekst boven in je werkbalk van Vdl ook een pijl of iets van dien aard zetten,

Ook kun je via en fotoprogr. een aanwijzing maken en die dan onder het fragment zetten ,dan kunt het precies aangeven,wel moet je zorgen dat de aanwijzing wel een witte achtergrond heeft ,je kunt dan met videoeffecten de aanwijzing met Whitebox/verkleinen /vergroten .draaien en op die plaats zetten waar het op moet vallen .

Suc6 Frans S. user.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.