Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Connectie Problemen Met Camera
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Remko
Beste forumleden,

Ik gebruikte Magix Video deluxe 2007 enkele maanden zonder problemen en ineens gaat het niet meer goed. Als ik Videodeluxe opstart, dan neemt hij ca. twee seconden beeld op en dan geeft hij aan dat er geen verbinding met de camera is (terwijl de verbinding er wel was).
Ik heb van alles geprobeerd. Nieuwe kabel, Fire Wire kaart opnieuw geplaats (andere poort), update van Video deluxe programma. Niets helpt.
Weet iemand wat het probleem kan zijn?

Groeten,
Remko
courage_74
Hallo Remco,

Om maar gelijk te beginnen, ik kan je helaas niet helpen.
Maar ik zit met precies het zelfde probleem. Alleen was bij mij al gelijk bij het begin dat hij de camera niet zag.
Bij het aansluiten herkent hij hem wel, maar zodra ik wil gaan opnemen doet hij niks, en geeft hij aan dat er geen verbinding is.
Ik werk met Magix deluxe 2007 plus, en wil met een canon hv20, dus full hd gaan opnemen.
Zodra ik ga kijken bij de instellingen staat er dat er wel een aansluiting is....ppfff.
Ik heb al zoveel videobewerkingprogramma's gehad, ik word er een beetje tureluurs van.
Ik zou haast gaan denken dat ik er niet mee overweg kan dry.gif , en dat terwijl er met windows movie maker eigenlijk geen enkel probleem was.
Alleen, dat programma was veel te licht voor full hd, en daarom wilde ik magix proberen, op advies van andere.
Ik hoop net als jou, dat iemand mij hiermee uit de brand kan helpen.

Alvast bedankt! blush.gif
Andries de Vries
QUOTE(Remko @ 09.09.2007 20:45:19) *
Beste forumleden,

Ik gebruikte Magix Video deluxe 2007 enkele maanden zonder problemen en ineens gaat het niet meer goed. Als ik Videodeluxe opstart, dan neemt hij ca. twee seconden beeld op en dan geeft hij aan dat er geen verbinding met de camera is (terwijl de verbinding er wel was).
Ik heb van alles geprobeerd. Nieuwe kabel, Fire Wire kaart opnieuw geplaats (andere poort), update van Video deluxe programma. Niets helpt.
Weet iemand wat het probleem kan zijn?

Groeten,
Remko

1
Kan het zijn dat de verbinding door een ander apparaat wordt 'gestoord'? Dat is te zien bij Configuratie => Prestatie en Onderhoud => Systeem => Hardware => Apparaat beheer =IEEE 1394 . (ik neem aan dat het om een digitale aansluiting van de camera gaat) Kijk daar naar de interupt controle (IRQ)
2
Gooi er zo veel mogelijk verbinding uit bv het netwerk en de viruscontrole e.d. Sloop desnoods tijdelijk even wat andere kaarten uit de computer en test dan opnieuw wat er gebeurt.

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.