Hallo Landrover;
Dank voor je reaktie. Ik heb het met meerdere DVD images, die ik heb opgeslagen uitgeprobeerd, en, afhankelijk van de lengte van de film gaat hij er "duplicaat" bestanden achter zetten. Bij een film van ongeveer 35 minuten, is er nog een extra bestand van ongeveer twaalf minuten. Dit bestaat uit de laatste twaalf minuten van de gehele film. Als ik echter een film van ongeveer 85 minuten heb, zitten er drie extra bestanden bij, elk van weer ongeveer twaalf minuten, onderling verschillende, maar wel allemaal kopieen van stukken van de eigenlijke film... Dus, ik heb b.v. bestand VTS 01-1 vob.HDP. Dit is de gehele film van ongeveer 35 minuten. Dan staat er ook het volgende bestand op; VTS 01-2 vob.HDP. En als ik dat importeer dan is dat de dubbele film van ongeveer twaalf minuten. Heb ik een lange film dan staan er nog 1, 2 of 3 VTS bestanden op. Onderling verschillend, maar allemaal kopieen van de eigenlijke film...Ik hoop dat ik het duidelijk genoeg heb omschreven, anders hoor ik het graag.
Vriendelijk groet, Jan.