Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Plugin Voor Dolby Digital 5.1 Creator In Vdl 2008
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Felix Victor
Hallo,

Ik heb reeds eerder onderstaande vraag gesteld op dit forum. Omdat ook de co-moderators op dit forum geen antwoord wisten, heb ik op hun advies een mail gestuurd naar Magix klantenservice. Ik heb hun antwoord hierbij weergegeven, zodat andere Magix VDL gebruikers, die overwegen om versie 2008 aan te schaffen op de hoogte zijn van de noodzakelijke plugin voor Dolby Digital 5,1 Creator*.

Gestelde vraag:
In de gedetailleerde beschrijving van VDL 2008 staat onderstaande tekst:
Surround authoring: Dolby® Digital-geluid zelf creëren
Met de geïntegreerde Dolby Digital 5,1 Creator* geeft u uw video's een nieuwe geluidsdimensie. Als een prof kunt u geluidseffecten ruimtelijk toewijzen aan luidsprekers of geluiden dwars door de ruimte laten vliegen. Net als in de bioscoop! Met de Dolby® Digital 5,1 Creator wordt het luisteren net zo spannend als het bekijken van uw films!
*plug-in tegen betaling vereist.

Welke plug-in wordt hier bedoeld? Waar moet of kan ik die bestellen? Wat zijn de kosten?

Antwoord van Magix klantenservice:
De Dolby Digital 5.1 encoder kost 9,99 Euro en kan direct vanuit de software
online besteld worden.
U krijgt dan een ontgrendelingscode per mail toegestuurd.

Zodra deze geactiveerd is kunt u hiermee AC3 5.1 geluid creeren en op DVD
wegbranden.

Goed om te weten!

Groeten,

Felix Victor
Duiker
Felix, bedankt voor het delen van het antwoord van magix.

Sander

laugh.gif biggrin.gif HHEEEEE!! ik zie dat ik ook ben gepromoveerd! Ik ben een GURU!! Jippie!! ohmy.gif ohmy.gif
FransS
Alleerst Sander Proficiat met het behalen van je titel Guru. beerchug.gif beerchug.gif luxhello.gif

ver als je op Hulp drukt boven in de takenbalk en je klikt dan aan op avtiveren seround 5.1 dan komt er dit menu waar je dan de code kan bestellen en klaar is kees .

Suc6 Frans S. user.gif
Duiker
eis.gif gift.gif hochleb.gif winner.gif music487.gif music765.gif ylsuper.gif laugh.gif biggrin.gif beerchug.gif beerchug.gif beerchug.gif

Een rondje van mij, voor iedereen!!

Sander
jan
Van harte met je promotie jaybee.gif

Gegroet, Jan.
FransS
QUOTE(Duiker @ 06.09.2007 16:50:33) *
eis.gif gift.gif hochleb.gif winner.gif music487.gif music765.gif ylsuper.gif laugh.gif biggrin.gif beerchug.gif beerchug.gif beerchug.gif

Een rondje van mij, voor iedereen!!

Sander

Nou Sander dat heb ik gedaan maar ben daarna van de trap ge.................!

Frans S. lol.gif men_ani.gif user.gif
landrover
Nou Sander, een guru was je al, maar nu is het ook nog eens officieel! Gefeliciteerd. wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.