Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Foto Van Storyboard
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Roach
Hallo allen,

Op mijn storyboard in Video de Luxe, heb ik een aantal avi's staan die na bewerking een vakantiefilmpje moet opleveren.
Uit een paar avi's wil ik wat foto's halen die ik wil gebruiken voor de intro van het filmpje, hoe kan ik dat doen binnen Video de Luxe?

groet,
Roach
FransS
QUOTE(Roach @ 05.09.2007 21:26:01) *
Hallo allen,

Op mijn storyboard in Video de Luxe, heb ik een aantal avi's staan die na bewerking een vakantiefilmpje moet opleveren.
Uit een paar avi's wil ik wat foto's halen die ik wil gebruiken voor de intro van het filmpje, hoe kan ik dat doen binnen Video de Luxe?
groet,
Roach

Hoi Roach,

Als je met de rode loper op het beeld gaat staan (wel op de tijdlijn gaan staan) waar jij een foto van wil hebben,dan ga je als volgd tewerk.

Ga naar bestand zoek daar naar expoteren en je komt daar ook tegen expoteren naar BMP of Jpeg klik daar op en wala de foto word in je mediapool neer gezet. (Alt+N)

Suc6 Frans S. user.gif
Roach
QUOTE(FransS @ 05.09.2007 22:50:05) *
Hoi Roach,

Als je met de rode loper op het beeld gaat staan (wel op de tijdlijn gaan staan) waar jij een foto van wil hebben,dan ga je als volgd tewerk.

Ga naar bestand zoek daar naar expoteren en je komt daar ook tegen expoteren naar BMP of Jpeg klik daar op en wala de foto word in je mediapool neer gezet. (Alt+N)

Suc6 Frans S. user.gif

Hallo Frank,

Bedankt voor je aanwijzingen...het is gelukt

groet,

Roach
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.