Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Zip Kerstpakket Installeren
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
jan
Hallo forumfriends;

Ik heb vanuit de topic gratis overgangen en effecten het kerstpakker gedownload. Als ik het open kom ik in een ZIP venster, en vandaaruit weet ik absoluut niet wat ik moet doen... blush.gif Wie het weet....Heel Graag!!

Regards, Jan.
FransS
Hoi Jan,

In het verleden heb ik ook dat Zip.file gedownload, nu staat me er iets van bij dat je dat moet Unzippen met Win.Zip of Win.Rar maar welke van die 2 weet ik niet meer .
Dan krijg je een AVi.file waar fragmenten in staan die alleen over kerstmis gaan en daar kun je dan jou opname tussenvoegen die je gemaakt hebt met Kerstmis,je moet dan wel het Avi.file op de tijdlijn zetten en je fragmenten op de lege plekken invoegen,als je dat dan gedaan hebt kun je er een DVD van branden.
Ik zal even op mijn Computers gaan zoeken of ik het nog heb en het eens nader bekijken maar zoals ik het beschrijf zo werkt het. ('n minut of 8 later er bij gezet)
Oké Jan heb even gezocht en gevonden,het is een duitse versie althans er word duits gesproken en er word in grijsbeeld aangegeven dat jij je beeld of tekst in kan voegen,ik heb het uit gepakt op de computer staan maar het zal niet zo moeilijk zijn om hwet uit tepakken doe dat wel in een apparte folder zodat je in je programma niet in de war komt met allerlei andere film fragmenten .

Groet en Suc6 Frans S. user.gif
jan
Hoi Frans:

Als ik het heb gedownload en het wil uitvoeren dan opent inderdaad het venster WinRar. Daarin zie ik dan een hele lijst met van allerlei spannende dingen laugh.gif waar ik niets van begrijp, maar moet ik die dan allemaal apart gaan unzippen? En naar welke map moet ik dat dan doen want hij maakt zelf geen map aan. Of kan ik gewoon zelf in mijn eigen documenten een (kerst) map maken die ik dan in VdL weer kan openen? De eerste keer heb ik de bovenste van die spannende lijst ( dat was een geel mapje) geunzipped naar de map Video De Luxe, maar nu staan daar allerlei losse fragmentjes die ik wel apart in Windows Media Player kan afspelen, b.v. een stukje beeld, of een stukje geluid, maar ik kan ze niet als geheel vinden en openen in VdL. Ik hoop dat ik het niet te ingewikkeld maak. Maar het probleem is denk ik wat ik moet unzippen, waarnaar toe, zodat ik het in VdL weer kan vinden. Het bewerken etc. moet dan w.s. wel lukken.

Regaaards, Jan.
FransS
'Hoi Jan,

Je maakt een Map Kerst,daar zet je via WinRar alles in die map ,en als je win.rar start en aan geeft dat het daar in moet dan komt er alles in ook de MVD.file die al is voor gemaakt door Magix.
Het is niet zo moeilijk als het lijkt .

Suc6 Frans S. user.gif
jan
Ha die French!

t'is gelukt hoor! Fielen Danke,

Jan. xmas.gif
Duiker
Je bent er wel vroeg bij... blink.gif
FransS
Beter te vroeg dna te Laat zeg ik maar zo !

Fijn tehoren Jan veel plezier er mee en maak er wat moois van .

Groet Frans S. user.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.