Hoi Jan,
In het verleden heb ik ook dat Zip.file gedownload, nu staat me er iets van bij dat je dat moet Unzippen met Win.Zip of Win.Rar maar welke van die 2 weet ik niet meer .
Dan krijg je een AVi.file waar fragmenten in staan die alleen over kerstmis gaan en daar kun je dan jou opname tussenvoegen die je gemaakt hebt met Kerstmis,je moet dan wel het Avi.file op de tijdlijn zetten en je fragmenten op de lege plekken invoegen,als je dat dan gedaan hebt kun je er een DVD van branden.
Ik zal even op mijn Computers gaan zoeken of ik het nog heb en het eens nader bekijken maar zoals ik het beschrijf zo werkt het. ('n minut of 8 later er bij gezet)
Oké Jan heb even gezocht en gevonden,het is een duitse versie althans er word duits gesproken en er word in grijsbeeld aangegeven dat jij je beeld of tekst in kan voegen,ik heb het uit gepakt op de computer staan maar het zal niet zo moeilijk zijn om hwet uit tepakken doe dat wel in een apparte folder zodat je in je programma niet in de war komt met allerlei andere film fragmenten .
Groet en Suc6 Frans S.