Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Video De Luxe 2008
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
theojoris
Hallo heb net de software binnen en ben er wat mee aan het spelen met video de luxe 2008.
Zou met vista werken doet het ook maar iedere keer worden de standaart kleuren van vista opgestart erg vervelend.
Dus niet zo vista ready als ik dacht.
mad.gif
theojoris
Ben ik de enigste met Vista mellow.gif
Duiker
Nou nee, maar ik denk de enige met dit probleem..
en nog niemand weet een antwoord

Sander
theojoris
Ja normaal heb ik altijd Aero Glass aanstaan maar zodra ik magix 2008 opstart zet vista aero uit?
Heb er alleen last van met Magix 2008.
FransS
QUOTE(theojoris @ 10.09.2007 17:36:29) *
Ja normaal heb ik altijd Aero Glass aanstaan maar zodra ik magix 2008 opstart zet vista aero uit?
Heb er alleen last van met Magix 2008.

Hoi ,

Het is normaal met wat voor systeem je ook werkt alleen maar met video kan werken als je computer schoon is van allerlei programma's ,zoals virusscener,internet ,games enz,enz dus alleen video en anders niet want zeker bij Vista wat nog steeds niet goed werkt heb je die keuren heel veel ook met andere programma's.

Ik zelf werk met Pen 4 - 1,8 Mhz.Win.2000 Pro en ook alleen op 1 computer waar verder niets op staat en heb met 2008+ nog steeds geen probleem en ik werk er nu zo'n 14 dagen mee en dat gaat prima, zelfs op een Pen 3 werkt het alhoewel wel wat traag maar hier doe ik dan ook alleen mijn test's mee .

Groet Frans S. user.gif
theojoris
Ik zeg ook niet dat het programma niet goed werkt, alleen schakelt hij Aero Glass uit als ik video magic 2008 open.
En dat terwijl op de doos staat for windows vista (niet erg netjes geprogrameerd)...
Studio 11 van Pinnacle heeft hier geen last van..
Wat mijn pc betreft is een amd 5600 4 gig geheugen en altijd vrij van spyware en dergelijke.
Geen spellen erop alleen werkprogramma's.
Voor de rest heb ik al een leuke vakantie video gemaakt met VM 2008. rolleyes.gif
Kees M
Uiteraard ben je niet de enige met Vista maar waarschijnlijk maken anderen zich geen zorgen over het uitschakelen van de Aero omgeving van Vista of hebben al een oplossing gevonden.

Hierbij wel een waarschuwing je moet een stevige grafische kaart hebben die volledige hardware versnelling ondersteunt anders bestaat de mogelijkheid dat je zelfs een BSOD voorgeschoteld krijg van Windows Vista. Als dit het geval is ga dan naar de Programma Instellingen van Video deluxe 2008 / tabblad Weergave-opties en zet bij het onderdeel "Weergave in de Arranger" de Videomodus op "Hardwareversnelling (Direct 3D)".

Sluit Video deluxe, zodra je opnieuw opstart zal de Aero omgeving gewoon blijven werken. Is je grafische kaart niet in staat om deze grafische krachtsexplosie weer te geven wordt je getrakteerd op een BSOD.

WAARSCHUWING: zorg in ieder geval voor de meest recente drivers voor je grafische kaart.

Groet, Kees.
landrover
Als ik VdL zou schrijven, zou ik er ook voor zorgen dat Aero uitgeschakeld wordt. VdL2008 kan gebruik maken van de features en rekenkracht van moderne vgrafische kaarten, zoals pixelshader 2.0. Voorwaarde is wel dat die bronnen beschikbaar moeten zijn en dus ook niet gebruikt mogen worden door Aero. Hele goeie zet van Magix en voor de bezitters van een moderne PC met DirectX10 compatibele grafische kaart misschien wel de beste reden om over te stappen op VdL2008.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.