Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Magix Video Deluxe Loopt Vast
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
storm
Ik heb hetzelfde probleem als eerder vermeld: Ik heb Magix Video Deluxe 2007 geïnstaleerd, maar het programma wil niet openen. Het loopt steeds weer vast bij checking limitations. De melding is dat er een fout is opgetreden in scheduler.exe.
Echter, ik heb geen Vista, maar Windows XP. Ik heb een AMD Athlon XP 2400 (HP).
Weet iemand voor mij de oplossing?
landrover
Komt die foutmelding iedere keer dat je probeert VdL te starten?

Scheduler.exe is een service die gebruikt om je eraan te herinneren een programma te registreren, maar de dekmantel van de trojan "subwoofer" heet ook scheduler.exe. Een grondige virusscan lijkt me dus wel op zijn plaats om mee te beginnen.
Is de service na een scan nog steeds aanwezig, probeer deze dan eens uit te schakelen via de taskmanager en kijk of VdL dan wel wil starten.
storm
Ja die fout blijft zich herhalen.

Ik heb opnieuw een complete scan uitgevoerd (gebeurd dat ook niet steeds automatisch mbv MacAfee?).
Daarna heb ik het programma weer opnieuw geprobeerd te starten. Hij loopt weer vast. Ik krijg dan een melding dat er in scheduler.exe een fout is opgetreden en dat deze wordt afgesloten. Daarna krijg ik de melding "plaats aub MVDL2007 installatie dvd en start het programma opnieuw.
Wanneer ik dit doe, herhaald het hele proces zich steeds weer.

Ook heb ik geprobeerd scheduler.exe uit te schakelen vooraf, maar dan kan ik hem niet terugvinden in de lijst. Hij lijkt pas op te starten bij het starten van het programma. ( Ik heb niet zo heel veel verstand van computers hoor! Ik heb ctrl, alt + delete gedaan en daar bij processen gekeken. Was dat wat je bedoelde?)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.