Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Midi Bestanden Niet Hoorbaar
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
jan
Hallo forumfriends;

Als ik een midi bestand in mijn film importeer dan is hij wel zichtbaar, maar niet hoorbaar. Vlgs. de help functie moet ik bij bestand - instellingen - parameters (ik neem aan dat ze het tabblad afspelen bedoelen) de juiste instellingen invoeren. Ik kan hier bij midi-weergave echter niet kiezen uit andere opties dan die staat ingesteld: "Microsoft GS Wavetable-software". Kan het zijn dat mijn geluidskaart niet toereikend is? Met Windows Media Player kan ik het bestand gewoon afspelen... Of moet ik het een of andere programaatje downloaden? Wie iets weet...graag!!

Groet Jan.
FransS
Hoi ,

Het Midibestand om zetten naar WAV of Mp3 bestand dan werkt het wel.

Groet Frans S. user.gif
jan
QUOTE(FransS @ 28.08.2007 10:15:37) *
Het Midibestand om zetten naar WAV of Mp3 bestand dan werkt het wel.

Hoi Frans;

Geen idee hoe dat dus moet. Nu heb ik met een aantal bestandjes het volgende gedaan: Afspelen op PC - opnemen met een externe cd recorder - cd rippen met Windows Media Player als Wave. Dan bewerken met Audacity en dan importeren in Magix. Ik denk wel dat dat gaat lukken, maar het is wel bewerkelijk. Als het eenvoudiger kan, dan heel graag.

Vr. groet, Jan.
FransS
Hoi Jan,

bij Magix zit ook een muziekmaker daar kun je dat ook mee . inladen en wegschrijven , "opslaan als" Mp3 of Wav

Suc6. Frans S. user.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.