Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Prikbord Sjabloon In 2008
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Klaasde
Ik heb net Video deluxe 2008 gekocht. en nu wil ik een dvd gaan branden. Voor die dvd had ik in versie 2007 al een menu gekozen en zelf de achtergrondafbeelding helemaal aangepast. Nu wil ik in versie 2008 hetzelfde sjabloon(die met het prikbord) gebruiken, maar die kan ik niet meer vinden.
Waar is die gebleven? Als die niet meer in versie 2008 zit, kan iemand mij dat sjabloon dan mailen? Ik krijg hem namelijk niet van de dvd omdat die beschadigd is(daarom dus ook de nieuwe versie gekocht).

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik heb namelijk erg veel tijd gestoken in het aanpasen van die achtergrond. Daarom wil ik dus graag dat sjabloon met het prikbord gebruiken.

Duiker
Volgens mij kun je een beschadigde dvd naar magix sturen.
en een nieuwe ontvangen..
(P.s. ik weet dit niet zeker, maar hier staat mij iets van bij)

Sander
FransS
Hoi Klaasde,

Wat bedoel je met prikbord?

Is dat waar je aan kan geven wat je zoal kan doen voorje de dvd brand ?

Als je namelijk gaat branden dan krijg je alleen het scherm te zien zonder afstandbediening en de ander tools die je in 2007/2006 wel te zien krijgt .

Als je nu boven in je scherm van je video beeld kijkt dan zie je daar een paar instrumenten staan als je die aan klikt dan komt alles te voorschijn wat je eigenlijk zou wilen doen ,ik dacht dat je dat bedoelde.

Groet Frans S. user.gif
Klaasde
QUOTE(FransS @ 28.08.2007 12:09:12) *
Hoi Klaasde,

Wat bedoel je met prikbord?

Is dat waar je aan kan geven wat je zoal kan doen voorje de dvd brand ?

Als je namelijk gaat branden dan krijg je alleen het scherm te zien zonder afstandbediening en de ander tools die je in 2007/2006 wel te zien krijgt .

Als je nu boven in je scherm van je video beeld kijkt dan zie je daar een paar instrumenten staan als je die aan klikt dan komt alles te voorschijn wat je eigenlijk zou wilen doen ,ik dacht dat je dat bedoelde.

Groet Frans S. user.gif

Hallo Frans,

Ik bedoel inderdaad het scherm dat jij bedoelt. Maar onderaan staan allemaal sjablonen die je kan selecteren. Nu wil ik het sjabloon selecteren waarin je een menu krijgt met een prikbord. En dat sjabloon kan ik dus niet meer vinden.
Ik wil die dus wel gebruiken, maar ik weet waar die is.
FransS
Hoi Klaasde ,

Bedoel je deze, die kun je vinden rechts onder in als je op de verschilende itmens klikt dan komt deze als je bij elk item scrolt tegen.

Suc6 Frans S. user.gif
Klaasde
Hey die bedoel ik ja! maar volgens mij is het probleem dat ik de plus versie niet heb, want ik kan dat sjabloon namelijk niet vinden....
Misschien een rare vraag, maar kan je mij dat sjabloon emailen?
FransS
QUOTE(Klaasde @ 28.08.2007 20:09:10) *
Hey die bedoel ik ja! maar volgens mij is het probleem dat ik de plus versie niet heb, want ik kan dat sjabloon namelijk niet vinden....
Misschien een rare vraag, maar kan je mij dat sjabloon emailen?

Hoi Klaasde,

Helaas kan ik daar niet aan beginnen,want dat zou niet leuk zijn voor Magix als iedereen maar de filetje's naar elkaar zou gaan mailen,omdat hij/zij een mindere versie heeft gekocht.
En dan is de vraag of het wel zou werken,als je deze zou willen schrijf eens een mailtje naar Magix klantenservice en wie weet .

Groet Frans S. user.gif
Duiker
Of, zoals ik eerder schreef, de oude (kapotte) schijf even terug sturen naar Magix.

Sander
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.