Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Geluidsproblemen
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Willempie
Heb enige tijd geleden video de luxe plus aangeschaft, na enkele jaren met Pinnacle Studio plus 9.3 gewrekt te hebben
En ik moet zeggen het is een schitterend programma om mee te werken, niet zo eenvoudig als Pinnacle, maar vooral die 3d effecten die je met teksten kan maken is voor mij een aangename vernieuwing.
Alleen waar ik nog niet uit ben .... om geluidseffecten toe te voegen an de film, bv. honden geblaf tec, het moet wel in het programma zitten, maar ik kan met geen mogelijkheid ontdekken, hoe ik die geluiden kan selecteren cq. vinden....
Is er iemand die de oplossing weet?
greetz, wils.
peke
QUOTE(Willempie @ 23.08.2007 20:05:07) *
Heb enige tijd geleden video de luxe plus aangeschaft, na enkele jaren met Pinnacle Studio plus 9.3 gewrekt te hebben
En ik moet zeggen het is een schitterend programma om mee te werken, niet zo eenvoudig als Pinnacle, maar vooral die 3d effecten die je met teksten kan maken is voor mij een aangename vernieuwing.
Alleen waar ik nog niet uit ben .... om geluidseffecten toe te voegen an de film, bv. honden geblaf tec, het moet wel in het programma zitten, maar ik kan met geen mogelijkheid ontdekken, hoe ik die geluiden kan selecteren cq. vinden....
Is er iemand die de oplossing weet?
greetz, wils.

Wat bedoel je met "het moet wel in het programma zitten"?
In MVD zitten volgens mij geen van zulke geluiden in. Die zul je van elders moeten halen vermoed ik.

Ik heb de DVD Premium Sounds aangeschaft, daar staan enkele duizenden geluiden op, maar hondengebaf bvb staat daar oa niet bij.
Willempie
QUOTE(peke @ 23.08.2007 22:40:17) *
Wat bedoel je met "het moet wel in het programma zitten"?
In MVD zitten volgens mij geen van zulke geluiden in. Die zul je van elders moeten halen vermoed ik.

Ik heb de DVD Premium Sounds aangeschaft, daar staan enkele duizenden geluiden op, maar hondengebaf bvb staat daar oa niet bij.

unsure.gif
Nou... ik heb net nog eens zitten snuffelen..... via de widows verkenner... staan er in de map "synt" en dan klikken op Ambient ...daar staan dan allemaal geluidsbestanden ...oa. gepeip van remmende auto, honden geblaf etc....
Maar als ik die map via Vidoe de luxe open krijg ik alleen maar 1 bestand dat Ambient heet... maar verder niets....
Daar snap ik nou helemaal niets van... wacko.gif

Maarrr... ik heb vanavond online een dvd besteld ; Magix, Soundpool voor Videos & Photoshows Premium Sounds 4

Dus dan kijken wat daar allemaal opstaat.....
rolleyes.gif
Rijk
Hoi Willempie,

Ik heb het even gecheckt met de Verkenner en het is helemaal zoals jij zegt, ook dat je die beestenbestanden en zo niet in VdL te zien krijgt.
Nu heb ik het volgende geprobeerd:
Sleep (in de Verkenner) de bestanden naar een directory helemaal buiten de Magix directory, dan zijn ze ineens wel zichtbaar in VdL en kun je ze gewoon naar de tijdlijn slepen.

groet,
Rijk
Rijk
'k Heb ook nog even (o.a. via Help) verder gekeken:
Onder Synt vind je de 2 bestanden Ambient en Drum'n bass (of zo iets).
Als je Ambient naar de Tijdlijn sleept en je dubbelklikt er op dan opent een scherm waarop je allerlei keuzes kunt maken en instellingen kunt doen, zie Bijlage.
Click to view attachment
Misschien kun je er iets mee.

groet,
Rijk

Willempie
QUOTE(Rijk @ 24.08.2007 14:52:15) *
'k Heb ook nog even (o.a. via Help) verder gekeken:
Onder Synt vind je de 2 bestanden Ambient en Drum'n bass (of zo iets).
Als je Ambient naar de Tijdlijn sleept en je dubbelklikt er op dan opent een scherm waarop je allerlei keuzes kunt maken en instellingen kunt doen, zie Bijlage.
Click to view attachment
Misschien kun je er iets mee.

groet,
Rijk

Hardstikke bedankt allebei voor de tips ! smile.gif
Ik ga het straks gelijk eens uitproberen....
Het lijkt misschien niet zo belangrijk die achtergrond geluiden...
Maar ik heb er al op div. dvd's die ik gemaakt heb erg veel leuke effecten mee kunnen maken, dus wil ik dat natuurlijk met dit programma ook blijven doen. wink.gif
jan
Hallo Willempie:

Ik heb enkele sites via Google gevonden waar je free soundeffects en free music kunt downloaden. Ik heb er zelf al veel gebruik van gemaakt, Misschien een idee...? Als je de adressen wilt hebben dan laat je het maar weten.

Groet, Jan.
Willempie
QUOTE(Rijk @ 24.08.2007 12:40:52) *
Hoi Willempie,

Ik heb het even gecheckt met de Verkenner en het is helemaal zoals jij zegt, ook dat je die beestenbestanden en zo niet in VdL te zien krijgt.
Nu heb ik het volgende geprobeerd:
Sleep (in de Verkenner) de bestanden naar een directory helemaal buiten de Magix directory, dan zijn ze ineens wel zichtbaar in VdL en kun je ze gewoon naar de tijdlijn slepen.

groet,
Rijk

Heb ik ook geprobeerd... en werkt uitstekend! biggrin.gif
Probleem opgelost !
Thnx...
Greetz, wils. smile.gif
jan
Hoi willempie;

Als reaktie op je e-mail het volgende adres om free sound effects te downloaden. Ik heb er het afgelopen jaar regelmatig muziek en geluidseffecten gehaald, steeds zonder problemen. Maar uiteraard kan ik niets garanderen over de veiligheid m.b.t. spam, virussen enz.

Het adres:

http://www.stonewashed.net/sfx.html

Ik hoop dat het lukt. Groetjes en succes, Jan
Willempie
QUOTE(jan @ 25.08.2007 12:20:38) *
Hoi willempie;

Als reaktie op je e-mail het volgende adres om free sound effects te downloaden. Ik heb er het afgelopen jaar regelmatig muziek en geluidseffecten gehaald, steeds zonder problemen. Maar uiteraard kan ik niets garanderen over de veiligheid m.b.t. spam, virussen enz.

Het adres:

http://www.stonewashed.net/sfx.html

Ik hoop dat het lukt. Groetjes en succes, Jan

Dat gaan we eens checken biggrin.gif
thnx.....

jan
En deze is misschien wel leuk voor allerlei genre's muziek. (pup-up blokkering tijdelijk uitschakelen)

http://music.download.com/2001-8199_32-0.h...DL_nav_dir&
Willempie
QUOTE(jan @ 25.08.2007 20:09:18) *
En deze is misschien wel leuk voor allerlei genre's muziek. (pup-up blokkering tijdelijk uitschakelen)

http://music.download.com/2001-8199_32-0.h...DL_nav_dir&

Toppie ! top.gif
Prima links....Thnx ...
Greetz, wils.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.