Hoi Allemaal,

Weer een nieuwe topic met een nieuw probleem.
Gisteren heb ik geprobeerd een DVD te branden en afgezien van de melding dat het encoderen mislukt was, kreeg voor deze foutmelding dat de resolutie te hoog was en dat dit teveel geheugen inbeslag zou nemen, en of ik door wilde gaan in een normale resolutie. Dit heb ik bevestigend geantwoord maar daarna kreeg ik de melding dat het branden gestaakt was en dat het encoderen mislukt was.

Ik heb al eens contact gehad met product support van Magix en zij raadden me toen aan om eerst de filmpje te exporteren naar MPEG (dit kan in het menu bestand), dus dat heb ik gedaan met alle films van het discproject en deze opgeslagen, maar weer kwam hij bij één van de filmpjes dat de resolutie te hoog was, dus die heb ik automatisch aan laten passen door het programma en toen heeft hij hem correct omgezet naar MPEG.

Nou heb ik twee vragen:
1. Ik heb gezocht in het programma om handmatig de resolutie van het filmpje aan te passen, maar kan dat nergens vinden?
2. Kan ik de omgezette filmpjes naar MPEG ook gebruiken om het discproject op DVD te branden? En zo ja, hoe moet ik dat doen.
Als ik deze nl. open, zie ik in "bewerken" maar één filmp frame terwijl er dit in normale versie een heleboel zijn.

Wie o wie kan me hierbij helpen

Alvast bedankt!

Syl